شماره ۱۷۴۳ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير
صفحه را ببند
رئیس گروه امور صیادان سازمان شیلات ایران در هرمزگان خبر داد:
تسهیل در اخذ گواهینامه های صیادی در راستای رفاه جامعه صیادی

رئیس گروه امور صیادان سازمان شیلات ایران در نشستی در شیلات هرمزگان باحضور کاپیتان ذوالفقار پور از اداره امور دریانوردان سازمان بنادر کشور ،رئیس اداره استانداردهای آموزشی و گواهینامه های دریانوردی هرمزگان ، نماینده شیلات ایران،رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان و روسای شهرستانها از الزام شرکت‌های آموزش دریانوردی خصوصی پس اخذ مجوز دوره های صیادی به برگزاری این دوره ها برای صیادان با نازلترین قیمت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،رئیس گروه امور صیادان سازمان شیلات ایران از همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با سازمان شیلات ایران برای تسهیلات بیشتر صیادان عزیز جهت اخذ گواهینامه  های شایستگی دریانوردی صیادی و  بازنگری دستورالعمل STCW-F خبر داد.
رجایی با اهمیت جامعه صیادی برای سازمان شیلات ایران گفت: خوشبختانه ناوگان صیادی کشور و به ویژه استان هرمزگان دست آوردهایی کم نظیر در حوزه های اقتصادی، ارزآوری،تولید ، اشتغال ،امنیت داشته و جلوه هایی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه تعاونی و اتحادیه های صیادی از اهمیت ویژه ای در پیشبرد اهداف جامعه صیادی و شیلات برخوردار هستند گفت: تعاونی و اتحادیه های صیادی در صورت داشتن شرایط و گرفتن مجوزهای لازم می توانند از امکانات آموزشی شیلات در شهرستان‌ها استفاده نموده و در قبال آن تسهیلاتی را برای صیادان اعمال نمایند.

 


تعداد بازدید :  495