شماره ۱۷۴۳ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير
صفحه را ببند
زنبیل

افزایش قیمت سیمان
ایسنا| سازمان حمایت مصرف‌کنندگان ‌و تولیدکنندگان افزایش قیمت سیمان را ابلاغ کرد. عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان‌وتولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها افزایش قیمت سیمان را ابلاغ کرد.  در این ابلاغیه قید شده است که «در پی پیگیری‌های انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در رابطه با افزایش هزینه‌های واحدهای تولیدی، در راستای جلسات برگزارشده طی مدت اخیر در رابطه با قیمت‌گذاری سیمان، این ابلاغیه به پیوست تصویر صورتجلسه هم‌اندیشی کارخانه‌های سیمان که در مورخ پنجم تیرماه ‌سال جاری در خصوص تعیین سقف نرخ فروش درب کارخانه سیمان (فله و پاکتی)، ایفاد می‌گردد.»

سکه در مرز 4‌میلیون تومان
ایرنا| قیمت طلا و انواع سکه از صبح دیروز تحت‌ تأثیر افت قیمت دلار، روندی کاهشی یافت که البته از ساعت ۱۳ به‌تدریج روند سقوط قیمت‌ها متوقف شد. بر این اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم که به نرخ سه‌میلیون و ۹۵۰‌هزار تومان کاهش یافته بود، ظهر دیروز به رقم چهار‌میلیون تومان بازگشت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ چهار‌میلیون و ۷۵‌هزار تومان فروخته شد، قیمت این نوع سکه صبح دیروز تا چهار‌میلیون و ۳۰‌هزار تومان نیز افت کرده بود. نیم‌سکه نیز ۲‌میلیون و ۸۰‌هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۴۰‌هزار تومان معامله شد. همچنین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۳۹۹‌هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز یک‌میلیون و ۷۲۹‌هزار تومان دادوستد شد.

افزایش بسته مشترکان اینترنت مخابرات
مهر| مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت که به دلیل قطعی پیش‌آمده در ماه‌های گذشته و مغایرت‌های احتمالی موجود در حجم مصرفی مشترکین، ۵‌درصد به حجم بسته‌های اینترنت مشترکین مخابرات اضافه می‌شود.  سید مجید صدری در این‌باره گفت: «با تأکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور رعایت حقوق مشتریان، تمام سرویس‌های اینترنت شرکت مخابرات ایران بر طبق مصوبه ۲۶۶، بر مبنای محاسبه سقف مصرف منصفانه شامل این افزایش ظرفیت هستند. این افزایش ظرفیت در تمام سرویس‌های سراسر کشور در پنل کاربری مشتریان به صورت خود کار اعمال می‌شود.»


تعداد بازدید :  477