شماره ۱۷۴۳ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۶ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# شایان_مصلح #سروش_رفیعی # پرسپولیس # محسن_افشانی#زندان

گابریل کالدرون سرانجام نام سروش رفیعی و شایان مصلح را در لیست مازاد پرسپولیس قرار داد تا لیست تیم برای عقد قرارداد با وحید امیری و جذب یک مهاجم خالی شود. این دو بازیکن درشرایطی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند که صحبت‌هایی درباره خروج نام حسین ماهینی از لیست شنیده شده بود. با این وجود ببینید هواداران پرسپولیس به این تصمیم جنجالی سرمربی تیمشان چه واکنشی داشتند:  
با توجه به فعالیت شدید حسین ماهینی تو فضای مجازی، اگر اون رو می‌ذاشتن مدیر رسانه‌ای پرسپولیس، همزمان مشکل دو پست کلیدی این تیم حل می‌شد.
   پیشرفت کنید، ستاره بشید، بدرخشید، ثابت کنید کالدرون اشتباه کرد خطتون زد، دلشو به دست بیارید برگردید. تا روزی که برگردید ما از پرسپولیس و کالدرون حمایت می‌کنیم.
   سروش_رفیعی از نظر اخلاقی جزو ۳نفر اول فوتبال ایران هست اما از نظر فنی خیلی وقت بود اون بازیکن سابق نبود. کاملا به  کالدرون حق میدم، چون مسئول خوبی و بدی این تصمیم خودش هست.
   برای این‌که بفهمیم چرا کالدرون  سروش رفیعی را کنار گذاشت، مصاحبه چند‌سال قبل او را مرور کنیم: «از بازیکنانی که به فکر نمایش فردی هستند، خوشم نمی‌آید، لیما مدام همه را دریبل می‌کرد به او گفتم ساده‌تر بازی کن. دریبل‌زدن مال تو است نه برای تیم! ممکن است در ضدحمله گل بخوریم.»
   شایان مصلح اگر خودش هم سرمربی پرسپولیس بود،‌ خودش رو خط می‌زد!
   کنارگذاشتن سروش و نگه‌داشتن ماهینی و ربیع‌خواه فقط با منطق کالدرون سازگار است.
   الان وقتیه که باید همه از تصمیم سرمربی حمایت کنیم.
   بررسی عملکرد سروش رفیعی و شایان مصلح تو فصل گذشته نشون میده که واقعا هم کالدرون خیلی خوب شرایط بازیکنای پرسپولیس رو شناخته و درست تصمیم گرفته.

اعلام آزادی محسن افشانی در 24ساعت گذشته یکی از پرواکنش‌ترین مطالب فضای مجازی بود که انتقادهایی را نیز موجب شد.
اما وقتی سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام کرد که محسن افشانی آزاد نشده، بلکه به دلیل داشتن پرونده محکومیت درحال گذراندن دوران حبس خود است؛ عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های کاربران فضای مجازی وارد مرحله دیگری شد.
دیروز در نشست رسانه‌ای غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه‌قضائیه در پاسخ به سوالی درباره این‌که آیا محسن افشانی آزاد است، گفت: «چه کسی گفته است محسن افشانی آزاد است؟ ایشان غیر از پرونده اخیرشان پرونده سابق محکومیت حبس دارند و درحال تحمل حبس هستند.». موضوعی که باعث شد سایت‌ها و رسانه‌های پرشماری به این خبر بپردازند: «توضیحات دادستانی تهران درباره آخرین وضع پرونده محسن افشانی. افشانی در دادسرا دو پرونده دارد؛ یکی از پرونده‌های وی در دادسرای فرهنگ و رسانه و دیگری در دادسرای امنیت مفتوح است. هر دو دادسرا آزادی افشانی را تکذیب کردند. وی هم‌اکنون در زندان بزرگ تهران به سر می‌برد».
تایید این خبر واکنش‌های کاربران عادی را هم موجب شد و در کوتاه‌زمانی فضای توییتر پر شد از پست‌هایی با این مضمون:   «محسن افشانی که شایعه‌ شده بود با قبول وثیقه آزاد شده است، همچنان زندانی است.‌ ای جان» یا: «یعنی محسن افشانی الان تو زندان داره چه کار میکنه؟؟» یا: «میگن تو زندان، غیر از سیگار و غذا و چیزای معمولِ دیگه سرِ هم‌بندشدن با محسن افشانی هم دعواس تا بشینن پای خالی‌بندی‌های این به اصطلاح بازیگر»!
بعضی هم به خود افشانی گیر داده بودند: «آخرین فیلمی که این یارو بازی کرده، اسمش چیه؟ البته به جز شامورتی بازی‌هاشون تو اینستاگرام».
کاربری هم به ریشه‌شناسی محسن افشانی‌بودن پرداخته بود که توییتش بارها و بارها پسندیده شد: «در فیلمی از گاس ون سنت داستان زنی روایت می‌شه که حاضر است برای شهرت هرکاری بکند، حتی کشتن شوهرش. حکایت کسانی که عشق دیده‌شدن دارند. مثل کسانی که هم در حرم عکس می‌گیرند هم در استخر. گاهی هم هفت‌تیر یا چاقو می‌کشند. معمولا به این‌‌جور افراد می‌گویند: سلبریتی دوزاری».
محسن افشانی البته حامیانی هم داشت: «درسته حرکت محسن افشانی غلط بود، ولی با یه کلیپ باید بره زندان فشافویه، بعد بعضی‌ها راست‌راست برن تهرانگردی؟!!».


تعداد بازدید :  462