شماره ۱۷۵۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
پایان جولان سارقان در پارک طالقانی و آب و آتش

شهروند| سارقان لوازم خودرو در پایتخت که در پارک آب و آتش دزدی می‌کردند به دام افتادند. سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 متهم در رابطه با سرقت خودروهای شهروندان تهرانی خبر داد.
طبق اطلاعات واصله، از مدتی پیش سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری 103 گاندی ازجمله پارک آب و آتش، ونک و پارک طالقانی شدت گرفت. شگرد سارقان به نحوی بود که ابتدا با دیدن ضعف ایمنی خودرو من‌جمله نداشتن دزدگیر و یا حتی در مواردی پایین‌بودن شیشه‌های خودرو اقدام به بازکردن درِ خودرو به شیوه کلاف‌زنی و سرقت لوازم آن مانند ضبط، باند و لوازم موجود داخل خودرو می‌کردند.
در ادامه تیم عملیات کلانتری به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تشکیل چند تیم در نقاط آلوده محل به صورت شبانه‌روزی محدوده را تحت نظر قرار دادند تا این‌که بالاخره در آخرین گشتزنی‌ها، دو متهم شناسایی و دستگیر شدند. با انتقال دو متهم به کلانتری، آنها به سرقت‌های سریالی خود به تعداد 40  سرقت اعتراف کردند و سه همدست خود را نیز معرفی کردند. بنابر این گزارش، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام محترم قضائی قرار گرفت.


تعداد بازدید :  508