شماره ۱۷۵۹ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# سامان_گوران # حسین_کلهر # لوگو # محمدرضا_فروتن#اینستاگرام‏

دعوای هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر لوگوی دو باشگاه همچنان ادامه دارد. بعد از این‌که حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه اظهاراتی زشت علیه لوگو استقلال در آنتن تلویزیون مطرح کرد، سامان گوران کمدین استقلالی به شدید‌ترین شکل ممکن به پرسپولیسی‌ها حمله کرد و ضمن زیرسوال‌بردن لوگوی این باشگاه اظهارات تندی را علیه فرشاد احمدزاده مطرح کرد. حالا این اتفاقات بهانه‌ای شده برای این‌که طرفداران سرخابی با ادبیاتی تند در فضای مجازی به جان هم بیفتند.
من هوادار استقلالم. حالم از اظهارات کلهر درباره لوگو استقلال به هم خورد. از اون بیشتر حالم از اظهارات سخیف سامان گوران علیه پرسپولیس.
اون مجری یا سامان گوران، چه فرقی میکنه وقتی ما ماهیت ورزش رو درک نکردیم؟ لذتی که تو احترام هست، تو توهین نیست و کری‌خونی هم منافاتی با احترام نداره، چرا باید اجازه بدیم دو شخصی که حتی تو حرفه خودشون هم توانمند نیستن، سر زبون‌ها بیفتن؟
سطح کری‌ها اینقدر سخیف شده که دیگه حال ادم رو ‌به هم میزنه. چهارتا مجری و هنرمند و بچه واسه معروف‌شدن و فالوور جمع‌کردن دست به هر مزخرف‌گویی میزنن. و بقیه هم دنباله‌رو اونها!
یک زمانی سر پروین و حجازی کری می‌خوندیم، الان سر سامان گوران و کلهر و...
سامان گوران لوگوی پرسپولیس رو که از دو حیوان افسانه‌ای تشکیل شده رو به کله گاو تشبیه کرده.
ما هواداران پرسپولیس و استقلال چرا به حرف‌های سامان گوران و حسین کلهر اهمیت میدیم؟
عمق فاجعه فرهنگی یعنی این‌که بی‌ادبی یک مجری تلویزیونی به استقلال و توهین یک کمدین به پرسپولیس عامل فحاشی شدید هواداران دو تیم به هم شده.
اینکه سامان گوران به خاطر بحث پرسپولیس و استقلال میاد میگه فرشاد احمدزاده برای بازیگران تو اینستاگرام مزاحمت ایجاد می‌کنه، قشنگ نشون میده که هیچ کنترلی رو خودش نداره. یک‌سری حرف‌ها رو تحت هیچ شرایطی نباید مطرح کرد.
فرشاد احمدزاده از سامان گوران شکایت کرد. باشگاه پرسپولیس هم وعده شکایت از گوران رو داد. امیدواریم تا آخر این پیگیری حقوقی رو ادامه بدن.
سامان گوران همونجا که پست تولد برای رضا صادقی گذاشت و رضا صادقی کوچکترین ری‌اکشنی نشون نداد به گوران و مجبور شد اون پست رو پاک کنه و از پرسپولیسیا کینه به دل گرفت.

انتشار قطعه موسیقی جدید محمدرضا فروتن واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به‌وجود آورده است. این بازیگر که همواره ‏به‌واسطه علاقه‌اش به خوانندگی تلاش کرده در حاشیه موسیقی حرکت کند و همواره هم بعد از انتشار هر قطعه‌ای انتقادات پرشماری ‏را به جان خریده، در جدیدترین تجربه خوانندگی‌اش هم این تجربه را به تکرار نشسته است.‏
قطعه جدید محمدرضا فروتن اینستاگرام نام دارد و با شعر اندیشه فولادوند،  تنظیم احسان بیرقدار و با آهنگسازی کارن همایونفر در ‏پیج شخصی فروتن منتشر شده است. اینستاگرام فروتن نگاهی انتقادی به رسانه‌های اجتماعی و درگیری مردم با فضای مجازی ‏دارد و همین هم باعث شده صفحه ‌این هنرمند از بدو انتشار آهنگ صحنه برخورد موافقان و مخالفان این قطعه شود.
کاربری نوشته: «هر دفعه كه اين كار رو می‌شنوم و كامنت‌های چه اين صفحه و چه باقی صفحات اينستاگرام رو می‌خونم، بيشتر ‏به مصداقِ واقعی بودن اين ترانه و رفتارهای بعضی از مردم در سطح جامعه پی مي‌برم و اشراف پيدا می‌كنم. به نظرم اين يعنی ‏موفقيت يك كار.»
این کامنت البته تنها کامنت موافق با اثر موسیقی فروتن نیست، اما شاید پروپاقرص‌ترین هوادار او باشد. تحسینی که می‌شود گفت ‏تمام موافقان دیگر محمدرضا فروتن به آن استناد کرده‌اند.‏
نظرات مخالف اما پرشمارند. از نظراتی که نگاه جدی به موضوع دارند تا آنها که مثل همیشه زده‌اند به وادی شوخی و طنازی و ‏هجو. از این:   «خواهشا اگه واقعا علاقه‌مند به ادامه دادن اين هنر هستين، از اشعار بهتري استفاده كنين؛ حداقل با خانم فولادوند ‏همكاري نكنين. اشعار ايشون تو سبك و سياق خاصي هستن و براي خوانندگي مناسب نيست.»
تا:   «آقای محمد رضا فروتن اومده یه ترانه واسه یکی بفرسته، اشتباهی فرستاده توو اینستاگرام. شما نبینینش!» و:   «جناب فروتن ‏چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این قطعه کمدی بود بیشتر تا این‌که انتقادی باشه.» یا این یکی:   «جوک بود آقای فروتن؟!‏»


تعداد بازدید :  420