شماره ۱۷۶۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب در استان اصفهان

اصفهان – راعی
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اولین دوره مسابقات کشوری مهارتهای فنی و  تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب در سطح کشور در 5 محور مورد ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان،ناصر اکبری افزود: شرکت‌هایی که در اولین دوره مسابقات مهارت‌های فنی و تخصصی حضور می یابند در  5 محوردر زمینه  کنترل کیفی آب ،نصب انشعابات آب ، نصب انشعابات فاضلاب، آماده سازی تابلوهای برق وتعمیرات خطوط اصلی  به رقابت می پردازند .
وی هدف از برگزاری اولین دوره مسابقات مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور را ، ارتقا سطح دانش فنی بهره برداران دانست و خاطر نشان ساخت:مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی بهره برداران برگزار می شود که مسلما رقابت در مهارت‌های فنی و تخصصی دستاوردهای قابل تو جهی به همراه دارد. معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان اعلام کرد:مرحله استانی این دوره از مسابقات که در مهر ماه برگزار می‌شود بهره برداران شرکت‌های آب و فاضلاب  شهری و روستایی در استان‌های خود سطح  مهارت‌های فنی و تخصصی  آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد . اکبری افزود: مرحله منطقه‌ای این مسابقات آبان ماه با حضور 7 بلوک شامل (بلوک اصفهان ، تهران،آذربایجان شرقی،همدان،مشهد ،شیراز و مازنداران ) برگزار می شود که در بلوک اصفهان شرکت‌های آبفا شهری و روستایی اصفهان،کاشان،یزد،چهارومحال و بختیاری و کهکلویه وبویر احمد به رقابت می پردازند.

 


تعداد بازدید :  429