شماره ۱۷۶۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
تیتربازی

تهدید به کناره‌گیری پیکان از لیگ والیبال
مدیرعامل باشگاه پیکان تهدید به کناره‌گیری این باشگاه از لیگ برتر والیبال کرد. محمود شیعی اعلام کرده اگر حکم محرومیت جواد کریمی، ملی‌پوش این تیم که با شهرداری ارومیه قرارداد داخلی بسته بود و دوباره با پیکان قراردادش را تمدید کرد، لغو نشود،‌ جلوی حضور این تیم باسابقه در مسابقات را خواهد گرفت.

زمان شب‌نشینی مدیری اعلام شد
مهران مدیری که این روزها سریال موفق «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی دارد، پس از عدم توافق با تلویزیون تصمیم دارد که نسخه‌ای دیگر از دورهمی را با عنوان «شب‌نشینی» برای شبکه نمایش خانگی تولید کند. «شب‌نشینی» بناست در فصل اول در قالب ۱۰ قسمت روانه بازار شود.

یزدانی قید تورنمنت گرجستان را زد
تیم منتخب کشتی آزاد ایران درحالی امروز برای حضور در تورنمنت گرجستان راهی این کشور می‌شود که رضا یزدانی در آستانه اعزام، قید سفر به این مسابقات را زد! او روز گذشته با درخواست کتبی به دلیل نداشتن آمادگی از کادر فنی درخواست کرده او را از همراهی تیم در گرجستان معاف کند.  

«ماتریکس» پس از ۲۰‌ سال دوباره در سینما
فیلم «ماتریکس» که نخستین‌‌بار در ‌سال ۱۹۹۳ به سینما آمد و با بازی «کیانو ریوز» به یکی از مهمترین فیلم‌های علمی-تخیلی سینما تبدیل شد، حالا در بیستمین سالگرد ساخت قرار است با کیفیتی بهبودیافته از تاریخ ۳۰ آگوست به مدت یک هفته در سینماهای آمریکا اکران شود.

 


تعداد بازدید :  413