شماره ۱۷۶۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
سریال شایعات «استاد- سرمایه‌گذار»
رنجکشان: کیمیایی فعلا نه!

شهروند| بعد از این‌که مسعود کیمیایی در مراسم تولد 78سالگی‌اش با انتقاد از کم‌کاری و بیکاری بزرگانی چون داریوش مهرجویی و ناصر تقوایی و البته دشواری فیلمسازی برای خودش و دیگر نسل اولی‌های سینمای ایران از سرمایه‌گذاران خواست تا آثار فیلمسازان این نسل را هم تهیه کنند، فرصت افتاد دست رسانه‌های شایعه‌سازی که چنین فرصتی را به سهولت از دست نمی‌دهند.
چنین شد که در یک آن همه‌جا پر شد از شایعه همکاری- مثلا- مسعودکیمیایی با صادق رنجکشان- که در یکی دو‌سال اخیر سرمایه‌گذاری وسیعی در سینمای ایران انجام داده و فیلم‌های ارزشمندی را تولید کرده است، حتی بعضی از رسانه‌ها از زبان خود کیمیایی هم نوشتند که «آقایی که تا الان چند فیلمش هم فروش خوبی داشته، قرار است اثر بعدی من را بسازد»؛ که در واقع اشاره‌اش به رنجکشان بود.
اما محمدصادق رنجکشان این شایعه را تکذیب می‌کند. او با اشاره به این‌که «این تصور ایشان است و فعلا بنا به همکاری نیست» می‌گوید: «ایشان یک روز در دفتر ما میهمان بودند و بحث ساخت فیلم را مطرح کردند. ما هم گفتیم ان‌شاءالله ببینیم خدا چه می‌خواهد. اگر زنده بودیم و به شرط حیات، شاید هم این اتفاق بیفتد. فیلمنامه خون شد را  آوردند دفتر و ما هم آن را خواندیم، ولی فعلا قرار نیست کاری را انجام دهیم. یعنی فعلا به نتیجه نرسیده‌ایم که سرمایه‌گذاری کنیم یا نه. اما بلافاصله مطبوعات شروع به گمانه‌زنی کردند و خبر تولید فیلم ایشان را زدند».
رنجکشان البته همکاری با کیمیایی را منتفی نمی‌داند: «من که مخلص آقای کیمیایی هستم و برای ایشان به‌عنوان یک بزرگتر و استاد احترام قائلم، کما این‌که ممکن است در یک فضای آرام و موقعیت مناسبی دیگر، این اتفاق بیفتد و ما در خدمت ایشان باشیم. اما فعلا من به این نتیجه نرسیدم».

 


تعداد بازدید :  417