شماره ۱۷۶۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
داورزنی اتهامات را رد کرد؛ نه آمریکایی هستند، نه لاکچری!
نقش دختر و پسر معاون وزیر در ورزش چیست؟

شهروند| محمدرضا داورزنی این روزها به چهره خبرساز ورزش تبدیل شده است. معاون قهرمانی وزیر ورزش که نقش کلیدی در امور فدراسیون‌های ورزشی دارد، عصر دوشنبه میهمان برنامه فرمول‌ یک بود و برای نخستین‌بار به اتهاماتی که به فرزندانش در سال‌های اخیر وارد شده، پاسخ داد. داورزنی که سال‌هاست در ورزش امور مدیریتی را برعهده دارد، این روزها شایعه بازگشتش به والیبال جدی شده و خودش هم می‌گوید بعد از 35 خدمت همچنان می‌تواند تا 6، 5سال دیگر در ورزش مدیریت کند!
نقش پسر معاون وزیر در ورزش و رانتی که گفته می‌شود، مجتبی داورزنی به واسطه پدرش دارد و حتی در برخی فدراسیون‌ها باعث تغییر روسا شده، موضوعی بود که محمدرضا داورزنی به آن پاسخ داد: «مجتبی تنها ارتباطی که با ورزش کشور دارد این است که در مزایده یک باشگاه بدنسازی فدراسیون تکواندو شرکت کرد. در دور اولی که سالن کیفیت خوبی نداشت، او سرمایه‌گذاری کرد و حالا 2 بعدازظهر تا 10شب سالن در اجاره او و البته منبع درآمدی برای فدراسیون است و سالی
500، 600‌میلیون اجاره می‌دهند. من به او توصیه کردم کارش را عوض کند که این اتهامات به او نباشد. مجتبی با هیچ فدراسیون و گروه و فردی دیگری ارتباط ندارد و در کار فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند.»
موضوع دیگر مربوط به شراکت دختر داورزنی با ساعدی‌فر، مالک برند مجید است؛ برندی که سال‌هاست اسپانسر البسه فدراسیون والیبال به شمار می‌رود. معاون وزیر ورزش در این‌باره نیز می‌گوید:   «کوچکترین ارتباطی بین دخترم با این آقا وجود ندارد و موضوع آقای ساعدی‌فر با فدراسیون قراردادی است که ایشان با فدراسیون والیبال دارند و اساسا طبق قراردادی که دارند، تمام لوازم و لباس‌های تامینی و مسابقه به تیم‌ملی رایگان اهدا می‌کنند.»
البته در بخش‌های بعدی داورزنی به سوالاتی درباره زندگی شخصی فرزندانش هم جواب داد. او به زندگی دخترش در آمریکا این‌طور واکنش نشان داد: «ما نمی‌توانیم حقوق شهروندی کسی را چون پدرش مسئولیتی دارد، بگیریم. او چندسالی است در آمریکا زندگی می‌کند، اما پاسپورت این کشور را ندارد.»
همچنین داورزنی به زندگی لاکچری پسرش و عکس‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کند، چنین واکنشی داشت: «همه جوانان علاقه‌مند هستند در اینستاگرام خاطرات دوران جوانی‌شان را بگذارند. او ماشین خود را فروخته و با قرض‌گرفتن از 4، 5 بانک یک خانه 120متری خریده و الان با اسنپ تردد می‌کند!»

دیدگاه‌های دیگران

م
مسعود |
مخالف 0 - 0 موافق
خودتی اقای داورزنی

تعداد بازدید :  367