شماره ۱۷۶۲ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
سرقت از طلافروشی برای حفظ جان مادر و خواهر
دستگیری زنی با هفت تیر و شوکر در تجریش

شهروند|  سارق ناشی طلافروشی میدان تجریش دستگیر شد. این زن 35 ساله با یک اسلحه بادی و شوکر قصد داشت ‌هزار سکه طلا را با تهدید از صاحب مغازه سرقت کند، اما با حضور به موقع ماموران کلانتری دربند در محل حادثه این زن دستگیر شد.
این حادثه روز سه‌شنبه در ارگ تجاری نزدیک میدان تجریش رخ داد. ماموران پلیس از طریق سامانه هشدار طلافروشی در جریان حادثه قرار گرفتند و با حضور به موقع در محل حادثه، زن سارق را در همان مغازه طلافروشی دستگیر کردند.
مرد طلافروش در اظهاراتش به ماموران گفت: «در مغازه طلافروشی‌ام نشسته بودم که زنی ۳۵ ساله وارد مغازه شده و ابتدا قیمت چند قطعه طلا را از من پرسید. چند دقیقه بعد این زن یک کلت کمری از کیفش درآورد و شروع به تهدید کرد و از من خواست ۱۰۰۰ سکه طلای بهار آزادی به او بدهم، من هم بلافاصله سامانه مها را فعال و مدتی این زن را معطل کردم تا پلیس برسد.»  زن جوان که پس از دستگیری از او یک دستگاه شوکر الکتریکی و یک اسلحه ساچمه‌زنی مشابه کلت کمری کشف شده بود، در اعترافاتش به ماموران گفت: «من آرایشگر هستم و هیچ وقت تاکنون دست به چنین کارهایی نزده بودم. کارم خوب است و خانه‌ای هم در شهرک‌غرب دارم، نیازی به این پول‌ها ندارم، اما برای حفظ جان خودم و خانواده‌ام مجبور به این کار شدم.» او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «چند وقت پیش دوستم و نامزدش به طرز عجیبی رفتارشان تغییر کرد. حرف‌های عجیبی می‌زدند، بعد هم چند روز پیش من را تهدید کردند که از یک مغازه طلافروشی سرقت کنم، تا جان مادر و خواهرم در امان باشد. درواقع من برای این‌که به مادر و خواهرم آسیبی نرسد، این کار را انجام دادم.»


تعداد بازدید :  420