شماره ۱۷۶۲ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

قاسم حدادی‌فر: «قبول دارم که شرایط الاتحاد در این بازی بهتر بود. متاسفانه شرایط آب و هوایی در این مسابقه بشدت تیم ما را اذیت کرد، این درحالی است که الاتحاد بعد از اردوی انگلیس، دوهفته زودتر از ما به امارات رفته بود. متاسفانه ما قبل از این بازی هم مسابقه رسمی انجام ندادیم. قطعا اگر یک یا دو بازی در لیگ برتر انجام می‌دادیم، شرایط بهتری برای این بازی داشتیم. ما در دقایقی از این بازی نمایش خوبی داشتیم، ولی در مجموع بازی خوبی برابر الاتحاد انجام ندادیم. الاتحاد بازیکنان خارجی خوبی داشت که می‌توانستند جریان بازی را به سود این تیم تغییر دهند. ما شکست خوردیم، ولی برای صعود هرگز ناامید نیستیم، چون می‌توانیم در قطر به الاتحاد گل بزنیم. فقط باید اشتباهات فردی و تاکتیکی را به حداقل برسانیم.»

مصطفی رحماندوست: «اگر تئاتر ما جنبه‌ بین‌المللی پیدا نکرده، به دو دلیل است؛ اول این‌که امکان سفر و معرفی خودش و در نتیجه کسب تجربه از گروه‌های همسان خودش را در جهان نداشته است. تئاتر سر در لاک خودش کرده و پیش رفته است. موضوع دوم این است که تئاتر باید در مسیری جشنواره‌ای معرفی شود. ما در این جشنواره‌ها خیلی شرکت نکردیم.»

محمد بنا: هرچه بیشتر به مسابقه برویم، روی کشتی‌های‌مان تاثیرگذار است. این هم یک محک دیگر برای تیم‌ملی است و تا امروز هم هیچ کشتی‌گیری به‌عنوان ملی‌پوش انتخاب نشده و این اتفاق بعد از اردوی بعدی ما رخ خواهد داد. برای من هیچ فردی هنوز انتخاب‌شده نیست. همیشه یادمان می‌ماند که چقدر کار سخت است اما لطف خدا بیشتر از این حرف‌هاست. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و کارهایی که باید انجام شود، همه به وقتش انجام می‌شود، آن بالایی باید نگاهمان کند، ما نمی‌دانیم برای‌مان چه نوشته شده، مگر در قهرمانی آسیا کسی فکرش را می‌کرد که ما قهرمان شویم؟ الان هم خوشبین هستم به آینده، چون لطف خدا را کنار خود احساس می‌کنم.»

فریدون جیرانی: «اواخر دهه60 سال‌های تنفس در سینمای ایران است، زمانی که جنگ تمام شد و دوران ریاست‌جمهوری آیت‌الله‌ هاشمی‌رفسنجانی شروع شد که با افزایش اختیارات رئیس‌جمهوری همراه بود و شعار جامعه نیز شعار ساختن و سازندگی بود و به این ترتیب، در این شرایط یک آزادی نسبی وارد سینما شد.»


تعداد بازدید :  451