شماره ۱۷۶۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد
صفحه را ببند
میلیاردر آمریکایی در زندان خودکشی کرد؛
پایان در زندان منهتن

جفری اپستین سرمایه‌دار 66 ساله آمریکایی که به اتهام سوء استفاده جنسی از دختران جوان و زیر سن قانونی در زندان بود خودکشی کرد. او که در انتظار محاکمه به سرمی‌یرد خود را دار زده و جسدش صبحه شنبه در زندان منهتن نیویورک کشف شد. دادگاه نیویورک روزجمعه صدها صفحه از اسناد و شواهد مربوط به فساد جفری اپستین و برخی همدستانش را منتشر کرد. در این اسناد نشانی از پرنس اندرو، دوک یورک دیده می‌شود.
در این اسناد به ‌سال 2015 و پرونده فساد اخلاقی و تعرض جنسی اپستین مربوط می‌شود شهادت زنی به نام ویرجینیا رابرتز دیده می‌شود که مدعی شده اپستین او را زمانی که نوجوان بوده، به‌عنوان برده جنسی نگهداری می‌کرده و زنی انگلیسی به نام جیزلین مکسول نیز در این خصوص به او کمک می‌کرده است.
 اپستین البته اتهامات خود را رد کرده اما دادستان دادگاه فدرال نیویورک او را به قاچاق انسان و دختران زیر سن قانونی متهم کرده است.
مکسول همپنین گفته، اپستین او را وادار می‌کرد با برخی افراد دیگر نیز رابطه جنسی داشته باشد که یکی از این افراد دوک بورک بوده است. رابرتز گفته دوک یورک در‌ سال 2001 با او رابطه جنسی داشته است.
همچنین زن دیگری نیز مدعی شده است که مجبورش کرده‌اند با پرنس اندرو دوک یورک رابطه جنسی داشته باشد. پرنس اندرو پسر ملکه الیزابت، ملکه انگلیس است.
در پاسخ به اتهامات سخنگوی کاخ باکینگهام گفته، این ادعا مربوط به روند دادرسی
پرونده اپستین در آمریکاست که دوک یورک به هیچ عنوان بخشی از آن نیست. هر ادعایی مبنی بر ارتباط جنسی دوک یورک با دختران زیر سن قانونی غلط و نادرست است.
البته ماه پیش کاخ باکینگهام در پاسخی به شبکه سی‌ان‌ان
اعلام کرده بود دوک یورک قبول دارد که دیدار با اپستین در دسامبر ‌سال 2010 کار اشتباهی بوده است. از آن به بعد دوک یورک دیگر دیداری با اپستین نداشته است.


تعداد بازدید :  617