شماره ۱۷۶۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

ابوالفضل جلیلی:  «رواج سبک زندگی لاکچری در بخشی از جامعه هنری که ناشی از ورود پول‌های مشکوک به هنر است، اسباب نگرانی بسیاری از اهالی هنر و کارشناسان هنری را فراهم کرده است.»

ناتالی پورتمن: «هنگامی که زن‌ها خشمگین می‌شوند، اغلب به گونه‌ای تحت فشار قرار می‌گیرند که گویی این یک احساس متفاوت است. ما زن‌ها به گونه‌ای بار آمده‌ایم که بپذیریم احساس خشم نمی‌کنیم اما احساس غم و ناراحتی می‌کنیم. وقتی متوجه این حس شدم، ناگهان طرز فکرم عوض شد و فکر کردم خدای من، تمام آن وقت‌هایی که به گریه می‌افتادم، درواقع خشمگین بودم! تنها نمی‌دانستم چطور آن را نشان بدهم.»
 
جواد زرینچه: «بالاخره تیم، تیم استقلال است و در هر شرایطی باید برای قهرمانی مبارزه کنند. ما قول قهرمانی نمی‌دهیم ولی تا روز آخر می‌جنگیم که قهرمانی را به دست بیاوریم و این شرایط را استقلال با این بازیکنان و کادر فنی دارد. هر چه مسائل مالی شسته و رفته‌تر شوند و تیم دغدغه کمتری داشته باشد و بازیکنان و کادر فنی بدون مشکل باشند، شرایط استقلال هم از لحاظ کیفی بالاتر خواهد رفت. می‌دانم فتحی و همکارانشان تلاش می‌کنند که این مشکلات برطرف شوند تا استقلال بدون مسائل حاشیه‌ای وارد بازی‌ها شود. بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم فکر کنم شرایطمان خوب است و راضی هستیم سایر مسائل به خود بازیکن و هوادار بستگی دارد.»
 
جواد نکونام: «می‌خواهم از هواداران فولاد تشکر کنم، به خاطر حمایتی که می‌کنند. در مصاحبه آخر خود با اهالی رسانه گفتم ما امسال برای موفقیت نیاز به از خودگذشتگی داریم. تیم فولاد نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است. همان‌طور که می‌دانید معمولا ثبات نقش مهمی در موفقیت دارد. ما مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. می‌خواهم از بازیکنانی که ‌سال گذشته بودند و حالا نیستند، تشکر کنم. دوست داشتم همه را در تیم داشته باشیم ولی ما هم با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم. خوشحالم آنها هم با این مسأله کنار آمدند. درباره بازی‌های دوستانه باید بگویم ملاک نیست. درواقع ما در چنین مسابقاتی به دنبال نتیجه نیستیم، بلکه می‌خواهیم خودمان را محک بزنیم. قطعا برد می‌تواند از نظر روحی به ما کمک کند ولی به بچه‌ها گفته‌ام اگر هم شکست خوردید، باید یاد بگیرید، بهتر شوید و دفعه بعدی با قدرت بیشتری بازگردید.»


تعداد بازدید :  441