شماره ۱۷۶۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# سلبریتی_بی‌معرفت#کمال_طباطبایی # برانکو

دیروز یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی روز غیبت اغلب بازیگران، کارگردانان و چهره‌های شناخته‌شده در مراسم تشییع و خاکسپاری و ختم زنده‌یاد سیدکمال طباطبایی تهیه‌کننده تازه درگذشته سینما و تلویزیون و نمایش خانگی بود. اتفاقی که باعث انتقادات فراوانی شد و حتی صدای همایون اسعدیان، رئیس هیأت‌مدیره خانه سینما، را هم درآورد که با انتقاد از بازیگرانی که با طباطبایی همکاری داشتند، اما در این مراسم حضور پیدا نکردند، گفت: «من از طرف این بازیگران از شما معذرت می‌خواهم، معذرت می‌خواهم که این مراسم را در روزی برگزار کردید که این عزیزان نمی‌توانند بیایند؛ چون باید از خوابشان بزنند، کاش کمی احترام یکدیگر را نگه می‌داشتیم».
این اتفاق انتقادات دیگری را هم در پی داشت؛ ازجمله پیمان عباسی فیلمنامه‌نویس که آن را «مرگ همه ارزش‌های خوب» خواند و خطاب به غایبان مراسم نوشت: «آقایان سوپراستاری که روز مرگ فرزندش جلوی دوربین‌ها و سیدکمال رژه می‌رفتین که دیده بشین و تو کارای بعدی هم حضور داشته باشین؛ تویی که نقش مرد بازی می‌کنی، یادته التماس‌هات برای بازی توی اون سریال؛ من که می‌دونم چند نفر از شما رو کمال طباطبایی به سینما آورد و چه پول‌هایی که به جیبتون رفت». حالا کاربران فضای مجازی هم با این منتقدان همراه و هم‌نظر شده‌اند.
کاربران نوشتند:   
«تا بوده همین بوده. دیگه گنده‌تر از سمندریان که نداشتیم. همسن‌ها و همدوره‌ای‌هاش بعد مرگش نمونه این غرها رو زدن .»
«رسانه ما و بازیگراش هنوز خیلی کوچکتر از درک این حرف‌ها هستند. اینا هنوز توی روزهای مهدکودک گیرکردن. چه توقع‌ها دارین شما. خدا رو شکر کنین که یکدفعه فلانی با اون لباس نیومد وسط مراسم.»
«خیلی وقته حالم از دنیا و بازی‌هاش به هم می‌خوره و از آدم‌هاش!»
«یادمان باشد یک کشور جهان سومی، سلبریتی‌هایش هم جهان سومی هستن.»
«اگه نفری یه سکه می‌دادن می‌رفتن حتما.»
«اگه پول خوبی می‌دادن حتما می‌اومدن. مثل یکی از سلبریتی‌های خندوانه‌ای فعال در اینستاگرام که اخیرا گفته من برای پول همه کاری می‌کنم.»
«این سینماییه که همه رسانه‌های پدر مادردار خرخره خودشونو جر می‌دن که این سلبریتی‌های کم‌ارزش و بی‌ارزش و اغلب ضد ارزش کمترین ضرری که برای جامعه دارن پرت‌کردن حواس عامه مردم از مسائل مهم کشور و مملکت و مشغول کردنشون به مسائل بیهوده یک مشت چهره معروف بی‌ارزشه و باز کسی نیست که بگه خرت به چند.»
«درد ما همین مرده‌پرستیه. خانه سینما شده کرباس ترنج‌نشان روی تابوت! آقای اسعدیان برای زنده‌ها کار کنین. اتفاقا آنها که زمان مرگ پسرش بازویش را گرفتند کار مثبت‌تری انجام دادند، دست کم تسلی‌اش دادند.»
 
برانکو ایوانکوویچ در اولین تجربه نشستن بر روی نیمکت الاهلی عربستان در بازی رسمی شکستی سنگین مقابل الهلال داشت و همین اتفاق باعث شد که بحث درباره او در فضای مجازی بالا بگیرد. توییت‌های هواداران پرسپولیس هم نشان می‌دهد که تب و تاب جدایی برانکو از تیم مثل قبل اعتراضی نیست.
ما دیگه به نبودن برانکو عادت کردیم و حقیقت رو پذیرفتیم. دیگه ما را با او کاری نیست و فقط برای او آرزوی موفقیت داریم.
برانکو کلا از الهلال خاطرات بسیار تلخی داره.
همونطوری که برای ما دیگه نباید اهمیت داشته باشه کی روش تو کلمبیا چه نتایجی می‌گیره، نتایج برانکو تو الاهلی عربستان هم ارتباطی به ما نداره.
برانکو تو پرسپولیس امپراتوری داشت که توش میگفتن هر چی برانکو بگه. حرف اول و آخر حرف خودش بود. ولی به ‌هر حال تصمیم گرفت بره جایی که مدیرانش واسه باخت هیچ صبری ندارن. اونجا دیگه هر چی برانکو بگه نیست. هر چی شاهزاده‌های سعودی بگنه.
پرسپولیسی‌های که به کی‌روش به خاطر حذف از کوپا آمه ریکا انتقاد می‌کردن چه حالی با باخت سنگین الاهلی به الهلال دارن؟
پرسپولیس اگر تونست تا فينال آسیا بره نيد به خاطر جو آزادي و اون هيجان و غيرت بچه‌ها هم بود.  فراموش نکنیم بعد چهار ‌سال تیم نیاز داره به تفکر جدید. پس دوستان لطفا بيشتر تفكر كنيد و اين تعصبات خشك روي برانكو رو كنار بگذاريد.
الان دیگه برانکو تو پرسپولیس نیست. وقتی بود زحمت کشید و ما هواداران کنارش بودیم همیشه. الان اما رئیس کالدرونه.
حالا که جو آروم‌تر شده، بهتر میشه صحبت کرد که برانکو دیگه چیز جدیدی نداد به پرسپولیس و فصل قبل هم با اشتباهات فاحش حریفان قهرمان کرد تیم رو. وگرنه تو هیچ آیتمی جز امتیاز جمع گرفتن برخلاف سال‌های قبل پرسپولیس بهترین تیم ایران نبود.
ولی امیدوارم برانکو از پرسپولیس شکایت کنه تا بیشتر از هر زمان دیگه‌ای حرفای مدیریت باشگاه که حقیقت نبود برای مردم برملا بشه.
ایرج عرب می‌گفت پول برانکو آماده‌اس بیاد بگیره. ولی پولش رو ندادن و الان پول کالدرون هم تو خبرا اومده ندادن. واقعا چه خبره توت باشگاه؟ تضمین میدید که اتفاق جوزه این بار با برانکو رخ نده؟


تعداد بازدید :  589