شماره ۱۷۶۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ مرداد
صفحه را ببند
تیتربازی

درخواست محمود دولت‌آبادی
محمود دولت‌آبادی از پلیس فتا خواست تا کسانی را که به نام او مطالب جعلی منتشر می‌کنند، شناسایی کند و مورد پیگرد قانونی قرار دهد.  او عنوان کرده به‌رغم این‌که وکیل رسمی من آقای دکتر جمال اکوانیان شکایت صریح مرا به پلیس فتا ارایه داده است، ناظر به این‌که شخصا هیچ سایت-صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و هیچ‌گونه فعالیتی در این فضا ندارم، باز هم به گوش می‌رسد جاعلان دست‌‌بردار نیستند.

نمایشنامه بیژن مفید روی صحنه می‌رود
نمایش «شاپرک خانم» براساس نمایشنامه بیژن مفید به طراحی و کارگردانی ندا کاظمی در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.  این نمایش دارای قصه‌ای است که هنرآموزان کودک و نوجوان را در مسیر تلاش و اراده برای رسیدن به هدف نشان می‌دهد.

لیگ والیبال با سه تیم!
در حالی که انتظار می‌رفت در زمان اعلام‌شده از سوی فدراسیون والیبال تیم‌های لیگ‌برتری شرایط خود را با پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان برای حضور در فصل آینده روبه‌راه کنند، اما در پایان این مهلت فقط سه تیم شرایط حضور در لیگ را دارند!

تهدید روسیه به تحریم المپیک
ژاپنی‌ها نقشه‌ای از گردش مشعل المپیک ارایه کردند که در آن جزایر کوریل که محل مناقشه بین ژاپن و روسیه است، به‌عنوان قلمروی ژاپن معرفی و همین مسأله با واکنش تند روسا همراه شده؛ تا جایی که آنها تهدید به تحریم المپیک توکیو کرده‌اند.


تعداد بازدید :  429