شماره ۱۷۶۷ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد
صفحه را ببند
با انیمیشن‌هایی که بیشترین شانس اسکار را دارند آشنا شوید
اسباب‌بازی‌ها بی‌قرارند

وب‌سایت «ایندی‌وایر» در گزارشی انیمیشن‌هایی که بیشترین شانس را برای به دست آوردن اسکار‌ سال 2019 دارند را معرفی کرده است. داستان اسباب‌بازی 4 در صدر این فهرست قرار گرفته است. کمپانی پیکسار امسال با تولید داستان اسباب‌بازی 4 توانسته فروش بسیار خوبی را در گیشه به دست آورد. در رده دوم Frozen 2 قرار گرفته که تولید کمپانی دیزنی است. کمپانی DreamWorks نیز با تولید انیمیشن How to train you Dragon:the hidden world شانس خوبی برای به دست آوردن اسکار‌ سال 2019 دارد. انیمیشن فونان نیز در لیست قرار دارد و کمپانی نت فلکیس با تولید انیمیشن I Lost my friend نیز در فهرست جای گرفته است.
در این میان به نظر می‌رسد داستان اسباب‌بازی 4 شانس بیشتری داشته باشد. این فیلم در گیشه نیز بسیار موفق بود و رکورد فروش انیمیشن در گیشه را شکست. پیکسار امسال از صداپیشگانی نظیر تام هنکس در انیمیشن خود استفاده کرد که بسیار موفق نیز ظاهر شد. علاوه بر این داستان اسباب‌بازی 4 در مقایسه با قسمت‌های پیشین تم درام غلیظ‌تری دارد و پایان‌بندی تلخ و شیرینش نیز احساسات مخاطب را برمی‌انگیزد.
در قسمت دوم FROZEN دیزنی به گذشته بازگشته و به ریشه‌های قدرت یخی السا پرداخته است. در این انیمیشن داستان کودکی السا را می‌بینیم و نقشی که پدرش در بر خم‌زدن تعادل میان آتش، آب، خاک و باد ایفا کرد. انیمیشن فونان Funan یک انیمیشن درام خانوادگی و تاریخی فرانسوی، لوکزامبورگی و بلژیکی محصول ‌سال ۲۰۱۸ به کارگردانی دنیس دو است. ستارگانی چون برنیس بژو، لوئیس گارل، کولت کیفر و فرانک ساسونوف صداپیشگی این اثر را به عهده دارند.


تعداد بازدید :  663