شماره ۱۷۶۷ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

امیر قلعه‌نویی: الحمدلله ما را همه جا خواسته‌اند. هر روز نامه می‌آید از فلان جا و فلان جا و فلان جا، اما یکسری مسائل هست که نمی‌دانم چرا آقایان سکوت می‌کنند؛ واقعیت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قضیه است. من از آقای حسن‌زاده یک سوال دارم؛ به بنده 100‌هزار نفر فحش ناموس دادند؛ اگر این خوب است من این را تقدیم می‌کنم به شما. من آن‌جا خویشتنداری کردم، اداره کردم، اما من را هم جریمه و  هم محروم کرد. فیلم آن موجود است؛ چرا باید بگذارند حکم آن بازی بعد از دو قهرمانی اعلام شود. حرف می‌زنیم، همه جا ما را می‌خواهند. ما همه جا رفته‌ایم. هر کجا که به ذهن‌تان بیاورید و آدم نباید اسمش را ببرد! همه ما را خواسته‌اند که چرا حرف حق می‌زنیم. آقای حسن‌زاده! یک دقیقه خودت و خانواده‌ات را بگذار جای من و خانواده‌ام. خود آقای حسن‌زاده تشکر کرد، اما بعد می‌بینیم که جریمه می‌کنند، محروم هم می‌کنند. این چه قانونی است؟

علی نصیریان: «ما همیشه به دنبال این بودیم که یک تئاتر ایرانی امروزی و زنده ولی براساس مضامین سنتی و اجتماعی و تاریخی و ادبی خودمان داشته باشیم؛ البته نه به این معنا که از لحاظ تکنیک از شناخت تئاتر غرب بی‌نیاز باشیم، اما نباید مرعوب و تسلیم بلاقید و شرط تکنیک‌های غربی شد.»

سعید آذری: زمانی که قرعه‌کشی شده چرا باید بازی در بیرون اصفهان برگزار شود؟ ما در این استادیوم (فولادشهر) مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرده‌ایم و دیگر نباید مشکلی وجود داشته باشد. بهتر است بهاروند رئیس سازمان لیگ درآمد‌های ما را از تبلیغات محیطی پرداخت کند تا بتوانیم ورزشگاهمان را آماده کنیم. با همین ورزشگاه در لیگ قهرمانان میزبانی کرده‌ایم و از دوستان خواهش می‌کنم جلو‌تر از پیش‌نماز، نماز نخوانند. برای چه باید به شهر دیگری برویم؟ ما در آسیا در این ورزشگاه بازی می‌کنیم و مشکلی نداشته‌ایم. حداکثر کاری که انجام می‌دهیم این است که اجازه دهیم این بازی بدون تماشاگر برگزار شود و بیرون از شهر نمی‌رویم. بهاروند که می‌دانست وضع این‌طور است، چرا لیگ را قرعه‌کشی کرد؟ چون در این ده، دوازده روز معجزه‌ای نمی‌تواند رخ بدهد.

بهروز افخمی: «من خیلی اهل پول زیاد دادن برای بازیگر نیستم و در همه فیلم‌های قبلی‌ام هم این کار را نکرده‌ام. من از این جنس سینمای گرانی که با پول‌های هنگفت اداره می‌شود، بیزارم. ترجیح می‌دهم فیلم نسازم تا این‌که از پول‌های مشکوک و مورددار و اینجور چیزها که این روزها مدام حرفش است، استفاده کنم.»


تعداد بازدید :  637