شماره ۱۷۶۸ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
ذره بین

پیداشدن زن میبدی بعد از ۶۸ سال

خواهری که بعد از ۶۸ سال در خانه سالمندان کهریزک تهران پیدا شد به دیار خود میبد برمی‌گردد. خانم برزگری در ۱۲سالگی از منزل خود در محله خانقاه میبد رفته بود و کسی از او خبر نداشت و خانواده در جست‌وجویش بودند ولی موفق به پیداکردنش نشدند و هم اکنون بعد از ۶۸ سال باخبر شدند که سالم و سرحال در آسایشگاه سالمندان در تهران هست و تا چند روز آینده به زادگاه خودش میبد می‌آید و در کنار خانواده‌اش که فقط دو خواهر از این خانم باقی مانده‌اند، زندگی می‌کند.  متاسفانه این خانم پدر و مادر و دو برادر خود را از دست داده است.

اقدام جالب تکنیسین‌هاى اورژانس تهران

  ساعت٣٠ :١١  پنجشنبه در پى تماس با اورژانس تهران مبنى بر واژگونى خودروى حامل اسب و مصدومیت راننده خودرو بلافاصله نیرو‌هاى اورژانس به محل اعزام شدند. پس از رسیدن اورژانس به محل حادثه و انجام اقدامات درمانى براى مصدوم حادثه، تکنیسین‌هاى اورژانس با مشاهده زخمى‌شدن اسب‌هاى آسیب‌دیده در این حادثه، زخم‌هاى اسب‌ها را پانسمان کردند. راننده خودرو نیز با اقدامات درمانى تکنیسین‌هاى اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

فرار یک زندانی از بیمارستان تبریز
زندانی مرموز از بیمارستان شهید مدنی تبریز فرار کرد. متهم زندانی که روز سه‌شنبه به منظور دریافت خدمات درمانی به بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی تبریز اعزام شده بود با در اختیار گرفتن اسلحه گرم با تیراندازی و ترساندن مامور و کادر درمانی صبح  پنجشنبه از این بیمارستان فرار کرد. بررسی‌ها نشان داده است که زندانی فراری یک دزد بود.


تعداد بازدید :  508