شماره ۱۷۶۸ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#ایرج_عرب #استعفا #رامبد_جوان#ما_خیلی_باحالیم

موضوع استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس یکی از سوژه‌های داغ فضای مجازی بود که سر و صدای زیادی طی یکی، دو روز گذشته ایجاد کرد. منتشرشدن خبر استعفای عرب بازتاب‌های زیادی داشت و در نهایت هم این مدیر روز گذشته شایعه استعفایش را تکذیب کرد. این کش و قوس‌ها باعث شد تا توییت‌های جالبی توسط هواداران فوتبال و به‌خصوص پرسپولیسی‌ها مخابره شود که در ادامه برخی از آنها را می‌خوانید:  
 آقای عرب یه‌جوری میگه استعفام حاصل کار آدمای متوهمه، انگار پرسپولیس رو برا قهرمانی تو جام باشگاه‌های جهان بسته.
 ایرج عرب رفته برنامه ورزش و مردم و داره همه حرفای هوادارای استقلال رو می‌زنه! از تلاش‌های وزیر برای موندن برانکو تا گرون‌بودن کالدرون و این‌که پاداش آسیایی همون موقع بین کادر فنی و بازیکنا تقسیم شده و این همه هزینه ربطی به پاداش آسیا نداره.
 بزرگترین بمب نقل و انتقالات پرسپولیس قطعا رفتن عرب هستش و خواهد بود.
 از نبی، رغبتی و درویش به عنوان گزینه‌‌های جانشینی عرب نام می‌برند. البته ممکن است ناگهان اسم یک نفر از بیرون مجموعه از کلاه بیرون بیاید. یکی مثل وثوق ‌احمدی مثلا! یک هفته صبر کنید.
 مدیریت پرسپولیس اصلا به عرب نمیاد. حالا که دودستی میزش رو چسبیده، وزارت ورزش باید اقدام کنه.
 آقای عرب! ما هوادارای پرسپولیس از شما می‌خوایم هرچه زودتر استعفاتون رو تقدیم کنید.
 تا زمانی که این مدیریت تو پرسپولیس کار می‌کنه، دیگه رنگ جام رو هم نمی‌بینیم. برانکو کجایی که یادت بخیر.
  اصلا بعید نیست با این روندی که عرب داره می‌ره، خیلی زود رئیس فدراسیون فوتبال بشه!
 
انتشار متن پر از حمایت و تعریف خبرگزاری تسنیم برای پخش دوباره‌ خندوانه واکنش‌های بامزه‌ای را در فضای مجازی موجب شده است.
تسنیم با اشاره به شایعاتی چون «ساخت فصل جدید خندوانه در‌ هاله‌ای از ابهام است؛ رامبد جوان تا آخر امسال قطعا به ایران برنمی‌گردد؛ یا مثلا حواشی مهاجرت رامبد جوان به کانادا هم در منتفی‌شدن تولید خندوانه 6 بی‌تاثیر نیست» نوشته: «منابع موثق در سازمان صداوسیما از اراده رسانه‌ ملی بر ادامه خندوانه خبر می‌دهند و هیچ منعی برای حضور رامبد جوان در برنامه‌های صداوسیما خصوصا خندوانه نیست.» در ادامه هم از قول رامبد جوان نقل شده که «چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم خندوانه نمی‌سازیم؟ این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنا هستند و این مطالب مهاجرت و ساخته‌نشدن خندوانه هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است.»
کاربران در این زمینه واکنش‌های متفاوتی نشان داده‌اند:   
«حالا صد رحمت به امثال رامبد جوان که سعی می‌کنه وقتی اینجاست ما رو به زور بخندونه و بعدا با پولی که درمیاره بلند می‌شه میره اونور آب. بعضی‌ها این‌ور هم که هستن جز کولی‌بازی و گریه و زاری چیزی برای مردم ندارن.»
«یه ویدیویی دیدم از خاویر باردم درباره این‌که کیم کارداشیان رو نمی‌شناسه. کنجکاو شدم صفحه اینستاگرامش رو ببینم. باورم نمی‌شد فقط 350‌هزار تا فالوور داشت! یعنی با 700 هزارتایی که ماهرشالا علی داره رو هم یک‌میلیون فالوور دارن و یاد این افتادم که رامبد 9‌میلیون فالوور داره!»
«بوی اسپانسر میاد!»
«دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا به دنیا آمد، ولی ما خیلی باحالیم. توریست آلمانی در شمال کشور بعد از ضرب‌وشتم شدید در جاده نیمه‌جون رها شد، ولی ما خیلی باحالیم.  راستی چرا ما این‌قدر باحالیم.»


تعداد بازدید :  394