شماره ۱۷۶۸ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
درباره بازیکنانی که استراماچونی، کالدرون و دنیزلی خط زدند
دردسر جذب بازیکن بدون نظر سرمربی

شهروند| در چند روز اخیر شایعه خروج کنعانی‌زادگان از پرسپولیس با تصمیم کالدرون به گوش می‌رسید؛ اتفاقی که پیش از این برای بازیکنانی همچون شریفی، رفیعی و مصلح هم رخ داد. با این‌که مدافع جدید پرسپولیس این شایعه را تکذیب کرد، اما در این یکی، دو ماه نمونه‌های زیادی از این دست داشتیم که مربیان خارجی تازه‌وارد استقلال، پرسپولیس و تراکتور بازیکنان دارای قرارداد و حتی خریدهای جدید باشگاه خود را به سمت در خروجی هدایت کرده‌اند! این اتفاق بیشتر به خاطر دیر انتخاب‌شدن سرمربی تیم‌های مدعی لیگ یا عجله مدیران آنها برای جذب بازیکن رخ داده است.
پرسپولیس؛ کنعانی چهارمین اخراجی است؟
گابریل کالدرون در شرایطی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت که این تیم تمرینات خود را زیر نظر کریم باقری آغاز کرده بود. مدیران این تیم نیز قبل از انتخاب سرمربی، هم بازیکن جذب کردند و هم قرارداد چند بازیکن را تمدید کردند! کالدرون چند هفته بعد از حضورش روی نیمکت سرخ‌ها شایان مصلح را که تازه قراردادش را تمدید کرده بود، به همراه سروش رفیعی که با این باشگاه قرارداد داشت، در لیست مازاد قرار داد. همچنین مهدی شریفی که فقط یک نیم‌فصل برای پرسپولیس بازی کرد و قرارداد داشت، خروجی بعدی بود. حالا هم شایعه کنار گذاشته شدن کنعانی‌زادگان تنها چند هفته بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس به گوش می‌رسد.
تراکتور؛ دنیزلی دو تازه‌وارد را نخواست!
مصطفی دنیزلی هم که بعد از تغییرات زیاد در فصل گذشته، برای لیگ نوزدهم هدایت تراکتور را برعهده گرفت، در این مدت دو بازیکن تازه‌وارد این تیم را نخواست. محمد مسلمی‌پور که از سپاهان جذب شده بود، توسط مربی ترکیه‌ای به ماشین‌سازی تبعید شد. همچنین دوس‌سانتوس، خرید برزیلی تراکتور هم مورد پسند دنیزلی قرار نگرفت و چند روز بعد از حضور در تبریز، به کشورش بازگشت!
استقلال؛ باقری و سهرابیان رفتنی شدند
استراماچونی هم که در جذب بازیکن دقت زیادی به خرج می‌دهد، دو بازیکنی که با استقلال قرارداد داشتند را کنار گذاشت. روح‌الله باقری و آرمین سهرابیان چند هفته بعد از ورود مربی ایتالیایی به ایران و حضور در تمرینات در لیست مازاد قرار گرفتند.


تعداد بازدید :  362