شماره ۱۷۶۹ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
‏#عادل_فردوسی‌پور #نود #سعید_روستایی #استراماچونی

نود و عادل فردوسی‌پور هنوز از یاد مخاطبان تلویزیون نرفته‌اند. طبیعی هم هست. به‌هرحال این برنامه در مدت زمانی نزدیک ‏به دو دهه تک‌خال صداوسیما در جلب و جذب مخاطب بود. تنها برنامه‌ای که بدون وعده و جایزه و انواع و اقسام راه‌های درست و ‏نادرست برای نشاندن مردم پای تلویزیون، تنها و تنها به‌واسطه کیفیتش توانسته بود پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون باشد. به این دلیل ‏هم هست که حتی ذکر نام نود یا عادل هم می‌تواند در فضای مجازی موج ایجاد کند. مثل طعنه‌ای که همین دیروز سعید روستایی ‏به‌خاطر جشن تولد ۲۰‌ سالگی نود به تلویزیون زد.
سعید روستایی دیروز به‌خاطر جشن تولد ۲۰‌ سالگی نود که عادل فردوسی‌پور به همراه دیگر عوامل برنامه در رستوران برگزار ‏کرده بودند، به بی‌تفاوتی صداوسیما نسبت به این رویداد واکنش طعنه‌آمیزی نشان داد‎.‎‏ او به‌همراه انتشار فیلم جشن تولد ۲۰ سالگی ‏نود در پستی اینستاگرامی نوشت:   «تولد 20 سالگی نود در رستوران برگزار شد نه تو استودیو.» پستی که واکنش‌های زیادی به ‏دنبال داشت و کاربران از مناظر گوناگونی با آن مواجه شدند.
مهدی امیرپور، روزنامه‌نگار ورزشی نوشته: «چه کسی جای عادل را گرفته؟ چه برنامه‌ای جایگزین نود شده؟ فصل جدید ‏لیگ‌برتر اولین فصل بدون عادل و نود است؛ فصلِ بدون عدالت!»
رضا کدخدازاده هم نوشته: «خوش به حال آنهایی که با مردم معامله می‌کنند، اما مردم را معامله نمی‌کنند! محبوبیت فوق‌العاده عادل ‏عزیز اتفاقی نیست. یک تازه به دوران رسیده نمی‌تواند کسی را که در قلب بسیاری از مردمان سرزمینش جا دارد، حذف کند.»‏
بقیه کاربران اما مستقیم‌تر به 20 سالگی نود اشاره کرده بودند:  ‏
  ‏«وقتی 23 مرداد 98، یعنی تولد 20 سالگی برنامه نود، با عادل فردوسی‌پور جلسه داشته باشی، یعنی انتهای خوش شانسی!»
  ‏«نود تو حبس بیست ساله شد.»‎
برخی هم دلتنگ لیگ‌هایی بودند که با عادل سر شده بود:   ‏
  ‏«در آستانه شروع لیگ برتر یک سوال مهم همچنان هر روز مطرح می‌شود؛ تکلیف عادل فردوسی‌پور و برنامه نود چه خواهد ‏شد؟ بیستم اسفندماه  ۱۳۹۷ آخرین باری بود که برنامه پربیننده نود روی آنتن صداوسیما رفت.»‏‎
کاربران معدودی هم در اشارات‌شان سعید روستایی را از یاد نبرده بودند:   ‏
  ‏«سعید روستایی عالیه با 30‌سال سن این همه پختگی و جهان بینی!!» ‏
و یک خبر غیررسمی:   ‏
  ‏«در آستانه فصل جدید لیگ برتر شایعه شده ‏‎ VODها برای پخش بازی‌های لیگ برتر از طریق اینترنت به فدراسیون فوتبال و ‏سازمان لیگ پیشنهاد‌های وسوسه‌انگیزی داده‌اند. یکی از این شرکت‌ها به عادل فردوسی‌پور هم پیشنهاد همکاری داده است.»‏‎ آیا ‏این خبر درست است؟

شایعه نارضایتی استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال از شرایط باشگاه و عملکرد مدیریتی و تهدید به استعفای او سروصدای زیادی در رسانه‌ها و بین هواداران این تیم به راه انداخته است. آنها با اعتراض به سیاست‌های مدیریتی شرایطی به این شکل به اوضاع نابسامان و نگران‌کننده تیم خود در فضای مجازی واکنش نشان داده‌اند.
  مدیریتی که آب معدنی نمیتونه به تعداد کافی برای استقلال پرهوادار تهیه کنه،‌ خودش نباید استعفا بده و بره؟
  از نظر هوادار استقلال مدیریت باشگاه باید بره نه استراماچونی.
  بعد از مدت‌ها دل هوادار استقلال با استراماچونی شاد بودا. ببینید می‌تونید کاری کنید بذاره بره یا نه؟
  آقای استراماچونی، اینجا باشگاه تاج است. باشگاهی که دارایی‌اش به تاراج رفته، ولی هوادار عاشق زیاد دارد، کمبودها را تحمل کن، بمان و به پشتوانه میلیون‌ها هوادار تاریخ‌ساز شو.
  اگه ليگ ايران بيشتر از چهار سهميه بازيكن خارجي داشت، استراماچونی ميتونست ركورد دفعات استعفاي كارلوس كي‌روش در ‌سال رو جا‌به‌جا كنه.
  من شیفته‌ استراماچونی نیستم ولی چون سرمربی تیمه، توی این موقعیت حساس می‌دونم اگر استرا بره، استقلال از هم می‌پاشه.
  صبر هواداران به پایان رسیده و دیگر تحمل حواشی تازه را ندارد! از سرمربی متعهد تیم با صدای بلند حمایت می‌کنیم!
  باورتون میشه تو ‌سال 2019 استقلال تیم بزرگ ایران آب معدنی تو تمرین نداشته، اتوبوس نداشته. اون‌وقت انتظار دارید مربی استعفا نده؟
  برای این‌که خودمون رو جلوی یک مربی خارجی دیگه هم خراب کنیم، خیلی زود بود. وقتی داشتید با استراماچونی مذاکره می‌کردید، به این فکر نکردید باید قدرت مدیریتی و حمایتی از باشگاه و تیم هم با حضور مربی خارجی بیشتر باشه؟
  استراماچونی اگر موندگار بشه،‌ از همین حالا مقصر نتایج بد رو درصورت وقوع به هوادار معرفی کرد؛ مدیریت!
  دو‌سال قبل بود که مجتبی جباری رو از استقلال کنار گذاشتن. به خاطر این‌که به امکانات ضعیف باشگاه و تیم انتقاد شدید کرده بود. حالا دو‌سال گذشته و سرمربی جدید به خاطر نداشتن امکانات احتمال رفتنش از ایران وجود داره. این چه مدیریتیه؟


تعداد بازدید :  429