شماره ۱۷۶۹ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

علی پروین و استیلی به اتفاق پیشکسوتان پرسپولیس در آستانه سفر به ماهشهر بودند که در فرودگاه با مهدی‌ هاشمی‌نسب و جواد نکونام روبه‌رو شدند. تقابل‌ هاشمی‌نسب و پروین که در گذشته اختلاف داشتند، قابل توجه بود.

رضا شفیعی‌جم در اینستاگرام یک عکس قدیمی منتشر کرد و نوشت: «عکس زیرخاکی اول هنرستان که کمال طاهری (عکاس) رو کرد حسابی غافلگیر شدم، خودمو نشناختم اولش.»

میلیچ خرید جدید استقلالی‌ها روز گذشته برای گذراندن تست‌های پزشکی به ایفمارک رفت تا بعد از تایید سلامتی‌اش قرارداد خود را با آبی‌ها امضا کند.

تصویری  که رضا صادقی در آستانه چهل سالگی از خود منتشر کرد و در ادامه نوشت: «وقتی عینکت و می‌ذاری تا بهتر ببینی، یعنی شدی چهل ساله و برات ریز و درشت جهانت مهمه، یعنی دقت می‌کنی انتخاب‌هات تا حد امکان درست باشن، یعنی می‌خوای مطمئن بشی دیدت درسته و قضاوت نمی‌کنی، یعنی به همه می‌گی من دیگه خودم می‌بینم و می‌رم جلو و با نگاه تو‌ ادامه نمی‌دم. چهل سالگی شروع بخش دوم زندگیه که دیگه باید پروازت عاقلانه‌تر، عاشقانه‌تر و شجاعانه‌تر باشه. عینکم و می‌ذارم و درست نگاه می‌کنم هم به پرچم‌ها و آدم‌های پشتم هم به قله‌های فتح نشده روبه‌روم. عمر آدم ارزش می‌گیره با بودن آدم‌های ارزشمند کنارش، خدایا ازت ممنونم برای چهل‌سال فرصت بودن زیر چتر لبخندت که خوشی‌هاش باعثش تو بودی و ناخوشی‌هاش باعثش ناآگاهی و خامی من. از همه رفقای هنرمندم، از شما همراهان و همه کانون‌های هوادارانم ممنونم برای تبریکات صادقانه و‌ دلنشینتون.» عمو رضا «زيباترين حرفي كه ازتون مي‌شنوم.»

 


تعداد بازدید :  616