شماره ۱۷۶۹ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

از چرچیل  عذرخواهی می‌کنم!
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه،‌ نماینده مجلس گفت: «فردی به راحتی می‌گوید برای ریاست کمیسیون از تیم بنده این افراد به شما رأی می‌دهند، بعد همان موقع رأی ندادند و من دیدم که در لابی پشت پرده چه کارهایی دارند پیش می‌برند. اینها همان چرچیل‌ها هستند. البته من می‌خواهم این‌جا از چرچیل عذرخواهی کنم چون ایشان (چرچیل) حداقل در خدمت جایگاه خودش و دولتش عمل می‌کرد. کاش این چرچیل‌ها مجلس را قوی می‌کردند اما متاسفانه مجلس را تضعیف می‌کنند، آن‌هم در راستای منافع شخصی‌شان.»

مافیای لوازم آرایشی
بختیار علم‌بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی گفت: «مطابق آمار رسمی گمرک از ابتدای‌ سال تاکنون، به اندازه 5‌درصد ‌سال گذشته لوازم آرایشی و بهداشتی وارد کشور شده اما با یک نگاه به بازار خرده‌فروشی می‌بینیم که اندازه مصرف دو‌سال کالا وجود دارد؛ آن‌هم کالاهایی که فروش آن تخصصی است و نیاز به شرکت و کارشناس فروش دارد؛ این نشان می‌دهد که ما در این حوزه با یک مافیا روبه‌رو هستیم.»

افزایش نزدیک به 70 میلیونی کاربران
سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس: در نشستی ا موضوع آسیبهای اجتماعی با حضور وزیر ارتباطات، سردار سلیمانی جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی و تعداد دیگری از مقامات بحث و بررسی شد. در این جلسه مطرح شد که پلیس فتا در 174 شهر کشور فعال است و زیرساختها برای ایجاد پلیس فتا در 150 شهر دیگر نیز در حال آمادهسازی است.  تعداد کاربران در فضای مجازی از 300 هزار نفر در سال 92 به 70 میلیون کاربر در سال جاری رسیده است که این تعداد از پهنای باند تلفن همراه برای حضور در فضای مجازی استفاده می‌کنند.


تعداد بازدید :  414