شماره ۱۷۷۲ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# امید_نورافکن # رد‌_مال_شهرزاد

امید نورافکن جوان آینده‌دار فوتبال ایران در استقلال تبدیل به یک ستاره شد و به شارلوای بلژیک رفت. او در‌ سال اول حضور در اروپا در این تیم موفق نشد و به صورت قرضی در فصل قبل دوباره به استقلال برگشت، در انتهای فصل دوباره به شارلوا رفت و درنهایت دو روز قبل دوباره به صورت قرضی به لیگ برتر ایران آمد و این‌بار با سپاهان یعنی یکی از رقبای استقلال در این فصل قرارداد امضا کرد. این انتقال به هیچ عنوان به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و انتقادهای زیادی را از نورافکن مطرح کردند. جالب اینجاست که ویدیویی از مصاحبه قدیمی نورافکن که گفته بود با استقلال قراردادی بلندمدت امضا خواهد کرد هم دوباره در کانال‌ها و پیج‌های هواداری استقلال بازنشر می‌شود و هواداران به این وسیله تعصب و وعده‌های نورافکن را زیر سوال برده‌اند. این هم چند توییت منتخب استقلالی‌های عصبانی:
   امیدوارم بازیکنای جدید و جوون استقلال از پیشرفت‌های امید نورافکن، امید ابراهیمی و کاوه رضایی درس عبرت بگیرن و بفهمن که پیشرفت یعنی به تن کردن پیراهن استقلال!
نورافکن برای پیشرفت از استقلال رفت و ما تو این مدت فقط شاهد پیشرفت رشد موهاش بودیم.
   نورافکن هم مثل خیلی از ستاره‌های دیگه قطعا پول رو به تعصب ترجیح داد که رفت سپاهان.
امید نورافکن هم رفت سپاهان و قلعه‌نویی هنوز هم اعتقاد داره آخرین سنگر سکوته! هی  سکوت میکنه هی بازیکن میخره و بعد میاد میگه تیمای دیگه بیشتر از ما خرج کردن.
   آقای #نورافکن خاطرت هست گفتی با استقلال بلندمدت قرارداد امضا می‌کنی اما این کار رو نکردی؟ وقتی به هوای پیشرفت میری تیم درجه ده اروپایی که یه سود خوب فقط به ایجنت‌ها برسونی و بعد برمیگردی میری تیم رقیب!
داستان نورافکن هم در نوع خودش جالبه، بازیکنی که می‌تونست در استقلال یه ستاره باشه رو فروختند به شارلوا، بعد هی قرض میدن به تیم‌های ایرانی که شارلوا پول بگیره! پول فروش هم مثل خیلی از دلارها غیب شد و کسی نمیدونه کجا رفته!
   آقای نورافکن لیاقتت خیلی بیشتر از این بود که بری سپاهان!
از دست دادن موتور محرکی به اسم «هوادار» که روزانه هزاران پیام محبت‌آمیز از مجازی و حقیقی به بازیکن میرسه و عامل ایجاد انگیزه و پیشرفته؛ نتیجه‌ا‌ش میشه نورافکن، ابراهیمی و کاوه رضایی.

این روزها با مشخص‌شدن تکلیف پرونده ‌هادی رضوی، از متهمان پرونده بانک سرمایه که یکی از سرمایه‌گذاران سریال شهرزاد هم بود، دوباره ماجرای بازگرداندن دستمزد شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و سایر بازیگران این سریال مطرح شده است. دیروز مهدی دواتگری، حقوقدان در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه به بررسی این موضوع پرداخت و گفت: «اگر قاضی سوء نیت را احراز کند که عوامل با علم و اطلاع نسبت به نامشروع بودن منشأ پول کار کرده‌اند باید رد مال کنند.» اما این تحلیل و بررسی‌ها همیشه واکنش‌های متفاوتی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دارد؛ طبق معمول برخی موافقند و برخی مخالف و عده‌ای هم معتقدند که این بحث‌ها هیچ فایده‌ای ندارد و فقط حواس مردم را از مسائل اصلی جامعه پرت می‌کند. برخی از این کامنت‌ها را در ادامه می‌خوانید.
   عوامل خبر داشتند، می‌گویید نه؟ به خبرهای آقای رضا کیانیان رجوع کنید که از تهیه‌کننده دفاع می‌کرد در زمان تولید سریال که فلانی اختلاس‌کننده نیست. پس خبر داشتند.
   اینها که بازیگر بوده‌اند و اسمش هم هست دستمزد، یعنی بابت انجام کاری مزد گرفته‌اند و مکلف نبودند که ببینند تهیه‌کننده از کجا پول تهیه کرده.
   حالا پس بدن به کجا؟ یکی دیگه بخوره؟ مگه معلمان پولی بهشون اضافه میشه؟ به نظرم خرج خانواده‌ها و دوستان محرومشون کنن بهتر از پس‌دادنه.
   این‌طوری باشه باید مثلا بازیکن‌های پرسپولیس هم پول‌ها و هدیه‌هایی که از آقای ح ه گرفتن پس بدن؟!
   تهیه‌کننده باید پول رو از طریق سود سریال شهرزاد برگردونه. پول رو که دور نریخته، سرمایه‌گذاری کرده و پول خوبی هم به جیب زده.
   این خاله‌زنک بازی جدیده برای سرگرم کردن مردم.

 


تعداد بازدید :  502