شماره ۱۸۳۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
گزیده اخبار

تکذیب هک گسترده حساب‌های بانکی
تسنیم| درحالی خبر هک گسترده حساب‌های بانکی در شبکه‌های مجازی پیچیده که مراجع رسمی می‌گویند ‏آمار شکایت با روزهای قبل فرقی ندارد‎. سرهنگ تورج کاظمی درباره خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی ‏بر حمله گسترده به حساب‌های بانکی شهروندان و برداشت یک تا سه‌میلیون تومانی از این حساب‌ها، ‏گفت: «این موضوع را تأیید نمی‌کنم و در تهران چنین اتفاقی روی نداده است‎. ‎تاکنون مراجعات به پلیس فتا ‏در این زمینه (برداشت غیرمجاز از حساب) تفاوتی نسبت به روزهای گذشته نداشته است. بنابراین از نظر ‏پلیس فتای تهران بزرگ این موضوع عنوان‌شده صحت ندارد‎.‎‏»‏‎ ‎مدیران نظام بانکی نیز رسما‎ ‎اعلام کردند ‏این خبر صحت ندارد و حساب‌های بانکی به صورت گسترده و یکباره هک نشده است.

‏28‌درصد پروازهای شهریور تأخیر داشتند
فارس|  شهریورماه امسال 16شرکت هواپیمایی داخلی 5193پرواز در مهرآباد انجام دادند که از این تعداد به ‏طور متوسط 74‌درصد به‌موقع و 28‌درصد پروازها با تأخیر انجام شد‎. بررسی آماری نشان می‌دهد که درشهریورماه امسال، ‌5193پرواز در 16شرکت هواپیمایی داخلی در فرودگاه صورت گرفته است که در این میان شرکت ‏هواپیمایی‎ ‎ساها‎ ‎با 92‌درصد پروازهای به موقع جزو کم‌تأخیرترین شرکت‌های هواپیمایی در این ‏ماه و شرکت هواپیمایی کاسپین با 48‌درصد پرواز با تأخیر، پرتأخیرترین شرکت در شهریورماه ‏امسال بوده است.

جزییات جدید درباره توقف تولید پراید و ۴۰۵‏
مهر|  رئیس سازمان ملی استاندارد از مصوبه شب گذشته شورای‌عالی استاندارد برای توقف تولید برخی ‏خودروها خبر داد و گفت: «تولید پژو ۴۰۵ و پراید تا خرداد ۹۹ متوقف می‌شود‎.» ‎نیره پیروزبخت با اعلام این خبر ‏گفت:  «بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، احتمالا خودروهای دیگری نیز مشمول توقف تولید خواهند شد؛ ‏به خصوص اینکه در جلسه شورای‌عالی استاندارد نیز مصوب شده  تولید پراید به‌طور کامل از ‏ابتدای مرداد ۹۹ متوقف شود. همچنین تولید پژو ۴۰۵ جی ال‌ایکس نیز از ابتدای خرداد ۹۹ متوقف خواهد ‏شد؛ به نحوی که خودروسازان برنامه ادامه تولید برخی خودروهای قبلی را در دستور کار دارند؛ ولی اگر ‏شرایط ایجاب کند، خودروهای جدید نیز جایگزین خودروهایی که تولیدشان متوقف شده، خواهند شد.


تعداد بازدید :  194