شماره ۱۸۳۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
روی خط خبر

فیلمنامه‌های «الماس» به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی‌آزاد و کارگردانی و نویسندگی حجت قاسم‌زاده، «هزار دست» به تهیه‌کنندگی آزاده مدنی، کارگردانی سیدعلی مدنی و نویسندگی یونس لطفی، «اویی که می‌شناسمش» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رهبر قنبری و «بهشت تبهکاران» به تهیه‌کنندگی مشترک فتح‌الله جعفری جوزانی و علی قائم‌مقامی، کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

چند وقتی است که تلویزیون با کپی‌کردن برنامه‌های عمدتا آمریکایی سعی در جذب مخاطب دارد. در تازه‌ترین نمونه‌ هم برنامه اعجوبه‌ها با اجرای مهران غفوریان تبلیغ می‌شود که شباهت‌های زیادی به برنامه مشهور استیو‌هاروی دارد؛ برنامه‌ای که کودکان ستارگان آن هستند.

وودی آلن از شکایت ۶۸‌میلیون دلاری‌اش علیه کمپانی آمازون به دلیل تعلیق ۴ قرارداد صرف نظر کرد. این شکایت برای تعلیق قرارداد ساخت ۴ فیلم به دلیل جنبش «هشتگ من همینطور» طرح شده بود. او در ماه فوریه از آمازون شکایت و ادعا کرد که آمازون بر اسای ادعاهای بی‌اساس دخترخوانده ۲۵ ساله‌اش مبنی بر آزار جنسی در کودکی از سوی پدرخوانده‌اش، قراردادهایشان را به حالت تعلیق درآورده است.


تعداد بازدید :  221