شماره ۱۸۳۲ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان
صفحه را ببند
درباره محمدرضا داورزنی که روزهای سختی را تجربه می‌کند
همه علیه آقای معاون

شهروند| 9روز دیگر انتخابات فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و محمدرضا داورزنی شانس اول تکیه‌زدن به صندلی ریاست به شمار می‌رود تا بعد از 2‌سال به اتاق سابق خود بازگردد. معاون وزیر ورزش که همزمان با کاندیداتوری در والیبال به فعالیتش در وزارت ورزش ادامه می‌دهد، این روزها از همه طرف مورد انتقاد و فشار قرار گرفته است. داورزنی حاضر نشد این ریسک را بپذیرد که قبل از تأییدشدنش برای انتخابات والیبال حداقل چندماهی زودتر از معاونت وزارت ورزش کنار برود و می‌خواهد تا لحظه آخر هر دوطرف را با هم داشته باشد. پاسخگونبودن او در قبال انتقادات باعث افزایش هجمه‌ها شده است. نه‌تنها برخی نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون اصل90 پیگیر تخلف انتخاباتی در فدراسیون والیبال هستند، بلکه دیروز یکی از رسانه‌ها اسنادی را رو کرد و مدعی شد که داورزنی مدرک تحصیلی خود را هنگام ثبت‌نام در انتخابات والیبال ارایه نکرده است، حتی این اسناد نشان می‌داد داورزنی که گفته می‌شود دکترا دارد، مدرک کارشناسی ارشد به وزارت ورزش ارایه داده و دلیل این ماجرا هم مشخص نیست.
از سوی دیگر برخی حذف نام بهنام محمودی از بین کاندیداهای فدراسیون والیبال را از چشم داورزنی می‌بینند. این دسته از منتقدان معتقدند داورزنی جدی‌ترین رقیب خود را با قدرتی که در وزارت ورزش دارد، کنار زده و حالا با خیالی راحت می‌تواند در انتخابات رأی کسب کند.  
مورد دیگری که درباره داورزنی سروصدا به پا کرده، مصاحبه آتشین آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو است که افشا کرده داورزنی با اختیار خودش نامه اعزام سعید ملایی به مسابقات جهانی ژاپن را امضا کرده و باید مسئولیت پناهنده‌شدن این ورزشکار در آلمان را بپذیرد. او حتی داورزنی را تهدید کرده که می‌تواند ناگفته‌های دیگری را درباره‌اش بگوید. به هرحال در آستانه انتخابات فدراسیون والیبال، اوضاع برای داورزنی چندان خوب نیست و باید دید شرایط معاون وزیر ورزش در مجمع این فدراسیون چگونه خواهد بود.


تعداد بازدید :  212