شماره ۱۸۸۶ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ دي
صفحه را ببند
روی خط خبر

    مارک همیل، بازیگر سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» در توییتی به زبان فارسی پاسخ اظهارات مداخله‌جویانه ترامپ را داد. به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه توییترش اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره تجمعات دانشجویان برای یادبود جان‌باختگان هواپیمای مسافربری اوکراینی مطرح کرده و به زبان فارسی نوشته بود ایران باید به گروه‌های حقوق بشر اجازه دهد حقیقت کنونی اعتراضاتِ در جریانِ مردم ایران را نظارت کنند و گزارش دهند. مارک همیل، بازیگر و صداپیشه آمریکایی نیز در واکنش به این توییت به کنایه نوشت: «لطفا از این واقعیت غافل شوید که من (ترامپ) یک ممنوعیت مسافرت برای شما ایجاد و تهدید کرده‌ام سایت‌های فرهنگی شما را بمباران می‌کنم.»

   سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران دو فیلم جدید سینمایی از چهارشنبه، بیست‌وپنجم دی، خبر داد. غلامرضا فرجی گفت: «فیلم سینمایی «اولین امضا برای رعنا» در گروه سینمایی فرهنگ و فیلم سینمایی «امیر» در گروه آستارا از چهارشنبه بیست‌وپنجم دی اکران می‌شوند.» «امیر» به کارگردانی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سیدضیاء‌ هاشمی و «اولین امضا برای رعنا» به کارگردانی علی ژکان است.

   سی‌ویکمین دوره جشنواره فیلم پام اسپرینگز برندگان منتخب خود را اعلام کرد که فیلم سینمایی «بین‌پول» جایزه فیپرشی را برای بهترین فیلم بین‌المللی دریافت کرد. این فیلم نماینده روسیه در اسکار نیز محسوب می‌شود که توانسته به فهرست اولیه بخش بین‌المللی آن نیز راه یابد. این جشنواره از تاریخ دوم تا سیزدهم ژانویه برگزار شده و ۱۹۲ فیلم از ۸۱ کشور در آن به نمایش درآمده است.

    احمدرضا معتمدی، سازنده فیلم‌هایی چون «آلزایمر»، «قاعده بازی» و «دیوانه‌ای از قفس پرید» که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و زیر نظر دو پزشک متخصص قلب، عروق، مغز و اعصاب تحت درمان است. شیما معتمدی، دختر این هنرمند این خبر را تأیید کرد.

   تینا فی و ایمی پولر به‌عنوان میزبان- مجری گلدن گلوب ۲۰۲۱ انتخاب شدند. ایمی پولر این خبر را در تور انجمن منتقدان تلویزیونی اعلام کرد. شبکه ان‌بی‌سی نیز اعلام کرد دو تن از دوست‌داشتنی‌ترین افراد روی کره زمین برای میزبانی مراسم گلدن گلوب ‌سال آینده انتخاب شده‌اند. این دو کمدین که پیشتر در برنامه «ساتردی نایت لایو» با هم ظاهر می‌شدند، در فیلم‌هایی چون «دختران مین» و «خواهران» نیز با هم همراه بودند.


تعداد بازدید :  283