شماره ۱۸۹۰ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ دي
صفحه را ببند
تقدیر امام‌جمعه اهل تسنن چابهار از ارایه خدمات هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده

مدیرعامل استان سیستان‌وبلوچستان و تعدادی از مدیران ستادی جمعیت هلال ‌احمر با مولوی عبدالرحمان، امام‌جمعه اهل تسنن چابهار، دیدار و گزارشی از خدمات هلال ‌احمر به سیل‌زدگان این استان ارایه کردند
رسول راشکی در این دیدار جزئیاتی از امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی و زیستی در میان شهرها و روستاهای مختلف شهرستان‌های چابهار، کنارک، قصرقند و ایرانشهر ارایه داد و بخشی از مشکلات و چالش‌های امدادرسانی را در این استان پهناور برشمرد.
او با اشاره به محرومیت‌های طولانی‌مدت در این استان، تفکیک میان حادثه‌دیده و افراد نیازمند را موضوعی چالش‌برانگیز برشمرد و بر افزایش گستره خدمات‌رسانی هلال ‌احمر به همه افراد نیازمند در مناطق درگیر بحران در شرایط فعلی تأکید کرد.
وحید شفیعی، قائم‌مقام سازمان داوطلبان هلال ‌احمر، نیز در این دیدار گزارشی از جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی و نحوه حضور سازمان‌های خیریه و مردم‌نهاد در شهرها و مناطق مختلف استان ارایه داد و بر ضرورت تجمیع و راهبری کمک‌های مردمی برای توزیع عادلانه اقلام امدادی تأکید کرد. مولوی عبدالرحمان، امام‌جمعه اهل تسنن چابهار، نیز در این دیدار از خدمات هلال‌احمر در سیل اخیر تقدیر کرد و خدمت به مردم نیازمند و حادثه‌دیده را اجری عظیم در پیشگاه خداوند دانست.
او با اشاره به فراخوان مقام معظم رهبری برای افزایش سطح خدمات‌رسانی به وسیله دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی، بر ضرورت هماهنگی بیشتر در توزیع کمک‌ها در منطقه تأکید کرد و از مسئولان هلال‌ احمر خواست تا با نظارت بیشتر بر فعالیت‌های همه گروه‌های خیریه، عدالت بیشتری در توزیع کمک‌ها و اقلام اهدایی ایجاد شود؛ به نحوی که همه مردم آسیب‌دیده بتوانند از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

 


تعداد بازدید :  304