شماره ۱۹۰۴ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
دستگیری سارقان 2‌هزار یورویی

[شهروند] راننده شخصی نقشه سرقت کیف 2‌هزار یورویی مدیر آژانس هواپیمایی را طرحی کرد. روز دوشنبه زن جوانی که مدیر آژانسی هواپیمایی است، با حضور در کلانتری اظهار کرد کیف‌دستی‌اش را که حاوی یک‌هزار و 850 یورو و مقداری پول و دلار و گوشی موبایل بوده، جوانی موتور سوار از داخل خودرو او سرقت کرده است.
مأموران در تحقیقات از زن جوان اطلاع پیدا کردند که مدیر آژانس هواپیمایی همراه راننده‌اش سوار بر خودرو بوده که ناگهان خودرو خاموش می‌شود و راننده و زن جوان برای بررسی موضوع از خودرو پیاده می‌شوند و در همین هنگام موتورسوار جوانی کیف‌دستی زن جوان را از داخل خودرو سرقت می‌کند و به سرعت پا به فرار می‌گذارد.
تیم تجسس کلانتری با اظهارات به دست آمده در ابتدا به راننده زن جوان مشکوک می‌شوند و این مرد به صورت نامحسوس تحت نظر مأموران قرار می‌گیرد که برای تحقیقات تکمیلی او را با دستور قضائی دستگیر می‌کنند.
راننده خودرو به محض دستگیری به سرقت 2‌هزار یورویی با همکاری دوستش اعتراف کرد. در تحقیقات پلیسی به دست آمد راننده خودرو نقشه سرقت را طراحی و با هماهنگی دوستش در محلی از قبل تعیین‌شده خودرو را به بهانه خراب‌شدن متوقف کرده و در زمان پیاده‌شدن شیشه خودرو را پایین کشیده است و سپس از مدیرش برای کمک می‌خواهد که از خودرو پیاده شود که سارق در این صحنه با حضور در کنار خودرو دست به سرقت کیف زنانه زده است.
در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد دومین متهم پرونده با پول‌های سرقتی در خانه یکی از اقوامش پنهان شده است که در پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه او شناسایی و با دستور قضائی در مخفیگاهش در محدوده خیابان شریعتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
متهم بیست‌وهشت ساله نیز پس از دستگیری به سرقت طراحی‌شده دوستش اعتراف کرد و قصد داشت تا زمانی که شرایط عادی شود، به صورت پنهانی زندگی کند.
رئیس کلانتری 102 پاسداران با اعلام این خبر گفت:  «مدیران از افراد مورداعتماد برای امور مالی و راننده شخصی استفاده کنند و از اطلاعات مالی شرکت با هرکسی صحبت نکنند.»


تعداد بازدید :  180