شماره ۱۹۰۴ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن
صفحه را ببند
تمسخر نامزدهای دموکرات توسط ترامپ

دونالد ترامپ در گفت‌وگویی با برنامه شان‌هنیتی در شبکه فاکس نیوز درباره نامزدهای دموکرات سخنانی تحقیرآمیز بیان و درواقع آنها را مسخره کرد. آنچه در ادامه می‌آید سخنان ترامپ درباره تک‌تک نامزدهای دموکرات است.


مایکل بلومبرگ
احساس کمی به او دارم. خیلی کم. می‌دانید او حالا می‌خواهد برای مناظره‌ها یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد، البته این مشکلی ندارد. شما ممکن است قدتان کوتاه باشد، اما چرا او باید یک جعبه داشته باشد که روی آن بایستد؟ او برای شرکت در مناظره‌ها یک جعبه می‌خواهد. چرا باید او واجد دریافت آن باشد؟ آیا این به آن معنی است که هر کس دیگری هم قرار است یک جعبه دریافت کند؟ من عاشق این خواهم بود که با بلومبرگ در انتخابات رقابت کنم.


جو بایدن
من درباره او فقط به واژه خوابالو فکر می‌کنم. من فقط او را تماشامی‌کنم. او خوابالو است. جوی خوابالو!» او در مورد ‌هانتر بایدن (پسر جو بایدن) نیز گفت: «هانتر کجاست؟ او کجاست؟ او میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده است. او از وضعیتی که هیچ کار و درآمدی نداشت و اصلا هیچ چیز نداشت، شروع کرد. همان‌طور که شما می‌دانید او تجربه‌ای غم‌انگیز در ارتش داشته است. او هیچ چیز نداشته که با استفاده از آن بخواهد به یکباره سالی چندین‌میلیون دلار درآمد داشته باشد، آن هم درآمدهایی نه فقط از جانب اوکراین بلکه همچنین از جانب چین و از جانب کشورهای دیگر. شما چطور می‌توانید چنین کاری کنید؟ این یک حقه‌بازی وحشتناک است. آنها شدیدا بی‌صداقتی نشان دادند.


برنی سندرز
من فکر می‌کنم او یک کمونیست است. منظور من این است که وقتی من درباره کمونیسم فکر می‌کنم به یاد برنی سندرز می‌افتم. شما همچنین می‌توانید به او سوسیالیست بگویید. مگر سندرز در مسکو ازدواج نکرده است؟ (هنیتی در ادامه به ترامپ گوشزد می‌کند که سندرز درواقع بعد از ازدواجش صرفا برای ماه عسل به اتحاد جماهیر شوروی رفت). او حداقل به چیزی که می‌گوید واقعا معتقد است.


الیزابت وارن
او به چیزی که می‌گوید اعتقاد ندارد. من برای او از لفظ داستان‌های پریان استفاده می‌کنم. چون همه چیز داستان‌های پریان است. داستان پوکاهونتاس هم همینطوری شروع شد. این زن نمی‌تواند حقیقت را بگوید.

 


تعداد بازدید :  137