شماره ۱۹۰۵ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
بازیگران دوزیست از حضور در این فیلم می‌گویند
بازیگری، بازیگری است...

[شهروند] فیلم دوزیست پر بود از بازیگران درجه یک و شناخته‌شده. بازیگرانی که هرکدام می‌توانند احتمال موفقیت گیشه‌ای این فیلم را افزایش دهند.
پژمان جمشیدی درباره حضور در این فیلم می‌گوید: «بیشتر پیشنهاداتی که به من در طول‌ سال می‌شود، کمدی است اما علاقه دارم نقش‌های جدی هم ایفا کنم که «دوزیست» از آن جمله بود. در این فیلم برای دومین‌بار با نیک‌نژاد و خانی همکاری داشتم که از این انتخاب خرسندم.»
هادی حجازی‌فر نیز می‌گوید: «این از شانس من است که نقش‌های متفاوت به من پیشنهاد می‌شود. این تجربه برایم دوست‌داشتنی و سخت بود، چون کلی بازیگر درجه یک و خلاق در کنارم بودند، چون در بازیگری رویایی ندارم و درحال تجربه‌کردن هستم، ریسک‌پذیری بالایی دارم و دَم‌شان گرم که برای این کار به من پول هم می‌دهند.»
ستاره پسیانی دلیل حضورش را اعتمادی می‌داند که تهیه‌کننده و کارگردان با پیشنهاد نقش اصلی زن به او داشتند. او می‌گوید: «البته بازیگری، بازیگری است و به نظرم تئاتر و سینما فرقی با هم ندارند».
بازیگر نقش اصلی زن فیلم الهام اخوان است. یک چهره جدید که برزو نیک‌نژاد ادعا دارد پس از دو‌سال کار روی او برای ایفای این نقش، او را برای دوزیست انتخاب کرده است. الهام اخوان درباره حضورش در دوزیست می‌گوید: «بازیگران بسیار با من همراه بودند و خیلی به من کمک کردند، مخصوصا ستاره پسیانی و جواد عزتی که از آنها سپاسگزارم. امیدوارم از پس نقش برآمده باشم.»


تعداد بازدید :  396