شماره ۱۹۰۵ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ بهمن
صفحه را ببند
مکث

یاری اورژانس هوایی به  مادر باردار
[شهروند] اورژانس هوایی زنجان، جان مادر باردار از اهالی روستای دولت‌آباد شهرستان ابهر را نجات داد. در پی تماس با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی زنجان مبنی بر وضع اورژانسی مادر باردار که اهل روستای دولت‌آباد بود و به دلیل بسته‌بودن راه‌های ارتباطی زمینی به آن منطقه، بالگرد اورژانس هوایی در ساعت 11 و23دقیقه روز چهارشنبه به پرواز درآمد.
با توجه به شرایط اورژانسی این مادر، در خطربودن جان نوزاد و لزوم انتقال سریع آن به مرکز درمانی مأموریت اورژانس هوایی در شرایط دشوار و وضع جوی نامناسب انجام شد و پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی، مادر را برای انجام زایمان و درمان تخصصی به مرکز درمانی آیت‌الله موسوی زنجان منتقل کردند.


دستبرد زوج سارق  به 50 خودرو
[شهروند] زوج سارق خودرو و لوازم خودرو با 50 سرقت در غرب پایتخت دستگیر شدند. روز سه‌شنبه مأموران کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده شهرک نفت به راننده و سرنشین یک خودروی سواری 405 مشکوک و مدتی آنان را تحت مراقبت قرار دادند. مأموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را به این زن و مرد دادند. متهمان با شنیدن دستور ایست پلیس به سرعت از محل متواری شدند. عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و خودرو وارد بزرگراه ستاری شد. راننده خودرو به علت سرعت بالا کنترل خودرو را از دست داده و به داخل جوی آب کنار بزرگراه واژگون شد.
راننده خودرو به صورت پیاده از محل متواری ولی سرنشین زن خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو ۹ لوازم خودروی سرقتی کشف شد. متهم درکلانتری به 50 سرقت لوازم خودرو با همکاری همدستش اعتراف و متعاقب آن مخفیگاه راننده متواری در یکی از شهرستان‌های غرب پایتخت شناسایی شد.
پس از چندساعت راننده خودرو نیز با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد. کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک‌میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
رئیس کلانتری 140 باغ فیض با اعلام این خبر گفت: «این زوج سارق برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.»


بازگشت به زندگی از چوبه دار
خانواده رزنی از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند. سال ۹۴ خبر مرگ مشکوک یک زن در یکی از روستاهای رزن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد که پس از حضور در محل مشخص شد که این زن جوان به قتل رسیده است. پس از بررسی‌های فنی پلیسی و شک و ظن به نحوه مرگ این زن، جسد او تحویل پزشکی قانونی شد و معاینات و آزمایش‌های لازم برای پی‌بردن به علت مرگ این زن صورت گرفت.
 پس از دریافت نتایج آزمایش مشخص شد که این زن خفه شده است و در ادامه بازجویی‌ها همسر مقتول به قتل زن خود به علت اختلاف زناشویی اعتراف کرد. به تازگی حکم قصاص قاتل ابلاغ شده بود اما با رایزنی امام جمعه، فرماندار، ریش‌سفیدان و مجموعه انتظامی، خانواده رزنی از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند.


مرگ کارگر بر اثر انفجار دیگ بخار
[شهروند] در پی انفجار دیگ بخار در یک کارخانه‌ صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ یک نفر جان باخت.  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر انفجار دیگ بخار در یک واحد صنعتی در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله مأموران کلانتری 15 چهارباغ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. پس از حضور مأموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که در یک واحد صنعتی به دلیل نامشخصی دیگ بخار منفجر شده و بر اثر این انفجار کارگر این کارخانه که مردی بیست‌وهشت ساله بود به‌شدت مصدوم شده است. پس از حضور عوامل امدادی مصدوم به مراکز درمانی منتقل شد  اما این کارگر به دلیل شدت صدمه‌های وارده در بیمارستان جان باخت.


تعداد بازدید :  296