شماره ۱۹۰۶ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
خبر

پیشتازی ۳ فیلم در سانس فوق‌العاده
مدیر امور رسانه‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر از پیشتازی سه فیلم در رسیدن به سانس فوق‌العاده در پایان روز ششم جشنواره فیلم فجر خبر داد. محمدرضا فرجی گفت: «هفدهم بهمن ماه فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور در پردیس آزادی، «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان در ایران‌مال، «روز صفر» ساخته سعید ملکان در سینما فرهنگ و ایران‌مال، «شنای پروانه» ساخته محمد کارت در موزه سینما، استقلال و زندگی ۲ و «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در موزه سینما و زندگی به سانس فوق‌العاده رسیدند.» دو فیلم «سه کام حبس» و «خروج» طی دو روز گذشته از ادامه رقابت در فهرست برترین فیلم‌ها از نگاه تماشاگران جشنواره بازماندند.


فیلم‌های روز هفتم جشنواره در پردیس ملت
در هفتمین روز از سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر فیلم‌های «لباس شخصی» به نویسندگی و کارگردانی امیرعباس ربیعی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «آتابای» تازه‌ترین اثر نیکی کریمی به نمایش درآمدند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.


فیلم‌هایی که با حمایت فارابی روانه فجر سی‌وهشتم شد
۶ فیلم‌ سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر که در بخش‌های سودای سیمرغ و نگاه نو پذیرفته شده‌اند با حمایت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده‌اند. کیوان علی‌محمدی در همکاری تازه‌اش با علی‌اکبر حیدری فیلم «سینما شهر قصه» را به سودای سیمرغ رسانده است. فیلم «‌مغز استخوان» دومین اثر حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه شده است. «ابر بارانش گرفته» عنوان چهارمین فیلم بلند مجید برزگر در مقام کارگردان است که در بخش سودای سیمرغ سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است. فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی، «من می‌ترسم» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی و «مردن در آب مطهر» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران محمودی دیگر فیلم‌هایی هستند که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید و روانه فجر سی‌وهشتم شده‌اند.


تعداد بازدید :  175