شماره ۱۹۰۶ | ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ بهمن
صفحه را ببند
عـــدد خــبــــر

۳۰ ‌میلیون تومان افزایش قیمت یک خودرو در یک هفته
قیمت‌ها در بازار خودرو بی‌محابا در حال تاخت و تاز هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت برخی مدل‌های پرفروش خودرو تنها در هفته گذشته بین ۵‌میلیون تا 0‌3میلیون تومان افزایش یافته است.
به گزارش خبرآنلاین تنها در یک هفته قیمت کیاسراتو افزایشی ۳۰‌میلیون تومانی داشته و از ۳۶۳‌میلیون تومان به قیمت ۳۹۳‌میلیون تومان رسیده است. این وضع حتی در بازار خودروهایی با قیمت‌های کمتر از صد‌میلیون تومان نیز به چشم می‌خورد. قیمت سمند با افزایشی ۹‌میلیون تومانی به ۱۰۰‌میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ به ۹۴‌میلیون تومان رسیده است. این وضع در خودروی پژوپارس بغرنج‌تر است و قیمت این خودرو از ۱۱۰‌میلیون تومان به ۱۲۱‌میلیون تومان رسیده است و قیمت پراید ۱۳۱ به ۶۱‌میلیون و پانصد‌هزار تومان رسیده است.

۶۴۰ ‌میلیارد تومان هزینه ساخت بزرگراه همت-کرج
مدیرکل دفتر امور مجریان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از تکمیل بزرگراه همت کرج تا پایان ‌سال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی منوچهر رحمانی، مدیرکل دفتر امور مجریان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از تکمیل این پروژه تا پایان اسفند‌ سال جاری خبر داد. او همچنین توضیح داد: «درمجموع از ۱۵ کیلومتر پروژه ۵ کیلومتر آن طی سال‌های گذشته اتمام و اکنون زیر ترافیک قرار دارد. ۱۰کیلومتر دیگر باقیمانده هم تا پانزدهم اسفند به اتمام  می‌رسد». به گفته رحمانی هزینه ساخت این ۱۵ کیلومتر حدود ۶۴۰‌میلیارد تومان است.

2000 ‌میلیارد ریال گردش حساب یک کودک 2 ساله
عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: «بانک مرکزی مصمم است جلوی گردش بی‌حساب و کتاب ریال را در سیستم بانکی که با هدف پولشویی و عملیات سفته‌بازانه انجام می‌شود، بگیرد.» او در مراسم تقدیر از روسای شعب نظام بانکی گفت:  «روسای شعب باید مشتریان را در سه حوزه مهم اطلاعات هویتی، اطلاعات اقتصادی و اطلاعات ذی‌نفع شناسایی کامل بکنند. شعب بانک‌ها باید بدانند نقل‌وانتقال پول برای چه هدفی است. مگر می‌شود یک کودک دو یا چهار ساله در ‌سال بیش از 2 هزار میلیارد ریال تراکنش داشته باشد و رئیس شعبه از آن بی‌خبر باشد. مگر می‌شود ماهانه هزاران‌ میلیارد ریال بدون ذکر دلیل و بابت در درون سیستم بانکی جابه‌جا بشود و رئیس شعبه از هویت مشتری و ذی‌نفع اطلاع نداشته باشد.»


تعداد بازدید :  219