شماره ۱۹۰۷ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
عـــدد خــبــــر

20٪ وسایل نقلیه  بیمه شخص ثالث  ندارند
محمد رضایی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای به مهر گفت: «۲۰‌درصد از گروه‌های ثالثی که مشمول بیمه اجباری می‌شوند، بیمه ندارند و به دلیل اینکه جرایم سنگینی به آنها تعلق می‌گیرد، به سمت بیمه‌کردن خودروها و موتورسیکلت‌های خود نمی‌روند.»

60٪ تولیدی‌های پوشاک  در تهران و مشهد
هادی سلیمی‌زاده، کارشناس صنعت پوشاک گفت: «تولیدی‌های پوشاک درکشور به‌طور نامتوازن پخش شده‌اند، به‌گونه‌ای که 40‌درصد تولیدی‌ها در تهران، 20‌درصد در مشهد و 10‌درصد در آذربایجان‌شرقی استقرار دارند.» او در برنامه پایش توضیح داده است: «کشورهای بزرگی تولید‌کننده پوشاک هستند که چین و بنگلادش رتبه اول و دوم در تولید پوشاک را دارند. کشور ما سهم ناچیزی در صادرات پوشاک دارد. »

50٪ کاهش ترابردپذیری اپراتورهای موبایل
آمار ترابردهای تکمیل‌شده نشان می‌دهد ترابردهای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل از ۱۰‌هزار از ابتدای‌ سال‌جاری به پنج‌هزاردر دی‌ماه رسیده و در واقع ترابردها کاهش 50‌درصدی داشته است. به گزارش ایسنا، ترابردپذیری در واقع فرآیندی است که طی آن شرایطی فراهم می‌شود که مشترکان با حفظ شماره خود بتوانند اپراتور ارایه‌دهنده خدمات خود را عوض کنند. البته فرآیند ترابرد شرایط خاص خود را دارد و ممکن است برخی از درخواست‌های ترابرد از سوی مشترکان با موافقت مواجه نشود.

 


تعداد بازدید :  187