شماره ۱۹۰۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن
صفحه را ببند
تئاتر

شهرام کرمی: کمک هزینه گروه‌های «تئاتر فجر» تسویه شد
 مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که همزمان با آخرین روز اجراهای سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی ‏تئاتر فجر، تمامی کمک هزینه گروه‌های نمایشی حاضر در جشنواره تسویه شد.
شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضع تسویه کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی حاضر در سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به مهر گفت: «روز یکشنبه بیستم بهمن و در آخرین روز سی‌وهشتمین ‏جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تمامی کمک‌هزینه گروه‌های نمایشی درحال پرداخت و تسویه است. ما ‏می‌خواستیم طی چند روز گذشته قسط دوم کمک‌هزینه‌ها را پرداخت کنیم که به دلیل مراحل اداری این ‏امر طول کشید، ولی خوشبختانه امروز کل مبلغ کمک‌هزینه‌ها تسویه می‌شود‎.»
او یادآور شد: «تنها بخش تعهدات اجرایی و هنری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نظیر ‏هزینه‌های چاپ و اقامت و مواردی از این دست می‌ماند که این تعهدات هم با دریافت کامل اعتبار جشنواره تا ‏پایان‌سال تسویه می‌شود‎.»

سه نمایش تازه در تئاتر مولوی
‏«ابر شلوار پوش»، «و همیشه پاییز» و «پنهان‌خانه پنج در» در تالار مولوی
سه نمایش «ابر شلوار پوش» و «و همیشه پاییز» و «پنهان‌خانه پنج در» پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ‏در تالار مولوی به روی صحنه می‌رود.
نمایش «ابر شلوار پوش» نوشته  و کار علیرضا اخوان اجرای خود را از بیستم بهمن ماه در سالن کوچک مرکز ‏تئاتر مولوی آغاز کرد. در این نمایش که هرشب ساعت 19 و به مدت 50 دقیقه روی صحنه می‌رود، ‏نویسنده و کارگردان اثر به صورت تک پرسوناژ ایفای نقش می‌کند.همچنین نمایش «و همیشه پاییز» به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی‌ها از بیست‌وسوم بهمن در سالن ‏اصلی تئاتر مولوی به صحنه می‌رود‎.
در این نمایش که هر شب ساعت ۱۸ و با مدت زمان 60  دقیقه اجرا می‌شود، ایلناز شعبانی و یکتا طبیبی ‏بازی کرده‌اند و دراماتورژی این اثر را حسین توازنی زاده عهده‌دار است.
«‎پنهان خانه پنج در» به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت پیشه نیز از بیست‌وچهارم بهمن ماه تا بیست‌وششم اسفند ماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود‎.


تعداد بازدید :  289