شماره ۱۹۰۹ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
مکث

دستگیری دو برادر به جرم تخریب رستوران
[شهروند] دو برادر به اتهام تخریب رستورانی در غرب پایتخت دستگیر شدند. هفته گذشته در پی تخریب رستورانی در غرب تهران که منجر به دستگیری یکی از عوامل آن شد، تلاش مأموران پلیس برای شناسایی سایر عوامل این تخریب ادامه یافت.  با سرنخ و اطلاعاتی که از فرد دستگیرشده به دست آمد، مخفیگاه دو متهم دیگر این پرونده در حوالی یافت‌‌آباد شناسایی شد و پس از هماهنگی قضائی شامگاه روز بیستم بهمن ماه تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به محل اختفای این افراد اعزام و موفق شدند در عملیاتی پلیسی هر دو متهم را درحالی‌که قصد فرار داشتند، دستگیر کنند و برای ادامه تحقیقات و بازجویی‌های اولیه به پلیس امنیت انتقال دهند.
هر دو متهم برادر و سابقه‌دار هستند و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند و دلیل این اقدام مجرمانه را اختلاف شخصی با تعدادی دیگر از دوستان سابق‌شان که در این رستوران حضور داشتند، عنوان کردند.
سرهنگ «علی محمدی» رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه این دو برادر برای سیر مراحل قضائی پرونده به دادسرا معرفی شدند، گفت: «تلاش برای دستگیری سایر عاملان این درگیری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.»
 

پایان کلاهبرداری پدر و پسر‌ ماهی‌فروش  
[شهروند] پدر و پسر ماهی‌فروشی به جرم کلاهبرداری دستگیرشدند. صبح روز گذشته مردی با مراجعه به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت حکم جلب پدر و پسری را که مبلغ 700‌میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده بودند، تحویل مأموران پلیس داد و مدعی شد این افراد از همشهری‌های او و از ماهی‌فروشان معروف یکی از شهرستان‌های غربی کشور هستند. مال‌باخته ادامه داد: «پس از اینکه مبلغ مذکور را در ازای دریافت ماهی به آنها دادم، هیچ‌گونه ماهی دریافت نکردم و بعدها نیز متوجه شدم این پدر و پسر فعالیت خود را در شهرستان تعطیل کرده و در یکی از تره‌بارهای غرب تهران مشغول به کار شده‌اند.»
با دریافت گزارش، بررسی موضوع و شناسایی پدر و پسر کلاهبردار در دستور کار قرار گرفت. سرهنگ «سعید راستی» رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه مخفیگاه هر دو متهم شناسایی شده است، گفت: «این دو متهم با هماهنگی مقام قضائی در شامگاه بیستم بهمن ماه در عملیاتی پلیسی در محل جدید فعالیت‌شان در حوالی ستارخان دستگیر شدند و پس از انتقال به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به جرم خود اعتراف كردند.» سرهنگ راستی ادامه داد: «هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.»


واژگونی اتوبوس حامل اتباع خارجی
واژگونی اتوبوس حامل اتباع خارجی در محور زاهدان به بم، ۲۷مجروح برجای گذاشت. این حادثه ساعت یک و ۴۷ دقیقه بامداد سه‌شنبه رخ داد. مجروحان با هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان خاتم‌الانبیا زاهدان منتقل شدند.


قایق صیادان گمیشانی واژگون شد
یک قایق صیادی در گمیشان واژگون و یک ماهیگیر مفقود شد و دیگری نجات یافت. این قایق ماهیگیری دارای دو سرنشین بود که به سبب تندبادهای دریایی عصر دوشنبه در محدوده حوزه کانال خزر شمال شهر گمیش تپه واژگونی شد. در همین راستا یکی از بومیان منطقه گفت: «صیادان این قایق در عمق 8متری و با استفاده از قایق‌موتوری سبک پنج اسب‌بخار درحال صیادی بودند که دچار سانحه شدند.» فرماندار گمیشان با تأیید این مطلب گفت: «جست‌وجو برای یافتن ماهیگیر مفقودشده همچنان ادامه دارد. نیروهای امدادی و انتظامی دریابانی با حضور در منطقه عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.»


تعداد بازدید :  224