شماره ۱۹۱۳ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ بهمن
صفحه را ببند
بگم‌بگم‌های رحمتی و حسینی!

طی چند روز گذشته مهدی رحمتی و حسین حسینی تنها کاری که با هم نکرد‌ند این بود که سرکوچه قرار بگذارند و به گیس و گیس‌کشی بپردازند. آنها اولش سعی کردند در استوری‌ها با ایهام و همراه با کنایه به رنگ کردن طرف مقابل بپردازند، اما کمی که پیش رفتند، متوجه شدند استعدادی در این زمینه از ادبیات ندارند و کار به انتشار اسکرین‌شات کشید. در همین رابطه پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده این اتفاقات هم بین این دو عزیز بیفتد.
یک: مهدی رحمتی برود و با چند تا از دوستانش سر کوچه حسینی‌اینا بایستد، یک زنجیر هم توی دستش بچرخاند و هم‌زمان سوت ملایمی بزند، بعد که حسینی آمد که رد شود به‌همراه دوستان عزیزش بهش زیرپا بزنند و دعوا شروع شود.
دو: حسین حسینی چند کیلو سبزی قورمه بخرد و عده‌ای از بازیکنان استقلال را هم جمع کند تا در حین سبزی پاک کردن درباره اینکه مهدی رحمتی چه حرف‌هایی پشت‌سرش زده است، پشت‌سرش حرف بزنند و سر تکان بدهند.
سه: آیدی فیک اینستاگرام درست کنند و بروند در پیج طرف و بدون هیچ‌گونه عقوبتی هرچه از اعماق دل‌شان بیرون آمد، نثارش کنند. این روش که جدیدا زیاد استفاده می‌شود باعث خنکی بسیار زیاد دل و اندام درونی می‌شود.
چهار: پیش‌بینی چهارم این است که این دو نفر که سن و قد و وزن‌شان روی هم بالا می‌ره بالا می‌ره، نمی‌دونید تا کجا می‌ره، متحول شده و دست از رفتار کودکستانی بردارند و تمرکزشان را بگذارند روی موفقیت تیم خودشان. با خودشان بگویند هرچه داریم و نداریم از فوتبال و همین باشگاه استقلال است و بهتر است آرامشش را بهم نزنیم. البته این پیش‌بینی آخر خیلی حالت تخیلی پیدا کرد و عمرا در کشور ما کسی به چنین نتایجی برسد...

 


تعداد بازدید :  248