[ایسنا] در پی انتشار اخبار مربوط به تغییر تابلوی شرکتهای سامسونگ و الجی در ایران، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت که این مسأله مربوط به لوازم خانگی است و در ارایه خدمات و گارانتی گوشیهای موبایل تغییری ایجاد نخواهد شد. امیر اسحاقی در اینباره گفت: «سازمان حمایت ضابطه مشخصی درباره ارایه خدمات پس از فروش دارد که طبق آن شرکتهای واردکننده به دولت تعهد محضری میدهند که کلیه موارد مرتبط با خدمات کالایی که میخواهند وارد کنند، مربوط به شرکت است. شرکتهای واردکننده طبق تعهدشان موظف به ارایه خدمات هستند و ارایه خدمات و سرویس به شرکتها مربوط میشود اما با توجه به نظارت شدید سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان مشکلی در این زمینه وجود ندارد.»