شماره ۱۹۱۵ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
دیالوگ

هادی حجازی‌فر: «من چند‌سال به واسطه فیلم‌هایی که بازی کردم، قضاوت شدم. فیلم‌هایی که بازی کردم ‏ برایم قابل احترام است. فکر می‌کنم نقش آدم‌هایی که با باور برای کشورشان زحمت کشیدند بازی کردم و هیچ مشکلی هم با ‏آن ندارم. ولی این به معنای این نیست که اگر فردی امکان‌های دیگری دارد از او سلب یا دریغ شود.‏»

توماج دانش بهزادی بازیگر فیلم لباس شخصی: «وقتی فیلمنامه لباس شخصی را خواندم، با توجه به فیلمنامه بسیار قوی و سوژه ‏ملتهب فیلم از بازی در «لباس شخصی» بسیار ترسیدم، چون به‌طورکلی بازی در فیلم‌هایی که مضمون سیاسی دارند کمی سخت ‏است‎.»

رامین پرچمی از داخل زندان:  «دوست دارم دوباره روی صحنه بروم، آزاد شوم و به سینما و تئاتر و تلویزیون برگردم. از اینکه ‏فردا بگویند از داخل زندان و در کسوت یک زندانی آمده و تئاتر کار می‌کند نگرانی ندارم و نمی‌ترسم. برای اینکه دوباره به ‏بازیگری برگردم و روی صحنه دیده شوم هر کاری انجام می‌دهم. دوست دارم آن رامین پرچمی راکه کشته شد با بازیگری در ‏تئاتر دوباره زنده کنم. بگذار مردم بفهمند من در زندانم و چنین شرایطی دارم،‌ شاید آدم‌هایی پیدا شدند و دستم را گرفتند و بلندم ‏کردند.‏»

اکبر عالمی: «محبوبیت تلویزیون به برنامه‌های زنده است. پخش مستقیم یا پخش زنده نوعی نشاط و انرژی ظاهری و باطنی دارد و ‏دو سمت گوینده و شنونده خود را همدل می‌کند. معتقدم یک شبکه تلویزیونی محبوب، شبکه‌ای است که برنامه‌های پخش مستقیم ‏خود را بیشتر کند و فقط فیلم و سریال‌ها، آثاری باشند که از پیش تولید شده باشد. تلویزیون امروز برای اینکه بتواند محبوبیت خود ‏را به اندازه 70‌سال پیش که در اوج بود برساند، باید پخش برنامه‌های زنده را بیشتر کند.‏»


تعداد بازدید :  331