شماره ۱۹۱۵ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۳۰ بهمن
صفحه را ببند
تهیه کلیپ جنایی برای جمع‌کردن فالوور

[شهروند] فردی که برای جمع‌آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوای موضوعات جنایی کرده بود، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.
حدود ساعت 17 روز دوشنبه، شهروندی در تماس با پلیس110 به مأموران اعلام کرد که فردی یک خودروی برلیانس را در کنار کانال آب در منطقه قیطریه پارک کرده و با یک وسیله درحال ضربه‌زدن به پیکر نیمه‌جان فرد دیگری است.
این شهروند به پلیس گفت که به سمت راننده برلیانس رفته اما راننده او را نیز تهدید کرده که درصورت نزدیک‌شدن به خودرو، او را به قتل می‌رساند.
با دریافت این خبر، به سرعت تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند اما راننده خودروی مذکور پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده بود.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از فرد تماس‌گیرنده موفق به شناسایی پلاک خودروی برلیانس شده و خودرو و شخص مذکور با دستور مقام قضائی، تحت پیگرد قرار گرفت.
مأموران پلیس پس از چهارساعت تحقیق متوجه شدند که خودروی برلیانس در یک مرکز اقامتی در منطقه شیان پارک شده و در ادامه با حضور پلیس در منطقه شیان، راننده برلیانس نیز شناسایی و بازداشت شد.
راننده برلیانس در بازجویی اولیه عنوان کرد که ماجرای قتل در کار نبوده و این کار را صرفا برای جمع‌آوری فالوور انجام داده است.
راننده برلیانس مدعی بود که در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» صفحه‌ای دارد و قصد داشته با انجام کلیپ، فالوورهایش را افزایش دهد.
متهم به همراه پرونده پس از تحقیقات اولیه، برای بررسی بیشتر از دادسرای ویژه قتل به دادسرای ارشاد ارجاع شد.
سردار کیوان ظهیری با اعلام این خبر، ضمن هشدار به افرادی که قصد دارند به هر روشی اقدام به جذب فالوور مخصوصا در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» کنند، گفت: «این افراد نباید دست به اقداماتی بزنند که منجر به برهم‌زدن نظم عمومی جامعه یا ایجاد آسیب‌های روحی برای شهروندان ‌می‌شود.»
رئیس‌پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: «افراد مذکور پیش از هرگونه تصویربرداری یا تهیه کلیپ، باید ضمن مراجعه به مراجع ذی‌صلاح نسبت به گرفتن مجوزهای لازم اقدام کنند. در غیر این صورت، پلیس ضمن توقیف وسایل مربوط، آنها را به مراجع قضائی معرفی می‌کند.»


تعداد بازدید :  144