شماره ۱۹۳۰ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
دیالوگ

علی شمس، نویسنده و کارگردان تئاتر:  «اکنون مسأله‌ای به وجود آمده که همگی درگیر خسران و ضرر شده‌ایم و با توجه به مهارگسیختگی که اکنون از شیوع ویروس کرونا شاهد هستیم، فکر نمی‌کنم در خوش‌بینانه‌ترین حالت زودتر از اردیبهشت‌ماه وضع جهان عادی شود. درحالی ‌که در شرایط عادی هم تئاتر و تولید اثر هنری در هر شکل و شیوه‌ای با مشکل جدی مواجه بود، می‌توان گفت که ویروس کرونا میخ آخر را هم به تابوت تئاتر زده است. به این ترتیب فکر می‌کنم در ‌سال آینده با یک ورشکستگی خیلی بزرگ در ساحت تولید و فرآیندهای جانبی همچون تئاتر خصوصی مواجه شویم.»

علی رهبری، موسیقیدان و رهبر ارکستر: «هر چند وقت یک بار یکی از استادان موسیقی ما از دنیا می‌رود و تازه متوجه می‌شویم ‏به این افراد در زمان حیات‌شان توجه نشده است. هوشنگ ظریف نیز جزو همان هوشنگ استوارها و دهلوی‌ها بود که در این ‏مملکت به آنها رسیدگی نشد. ایشان از نخستین موسیقیدان‌هایی بود که در دوران نوجوانی با او آشنا شدم. در هنرستان عالی ‏موسیقی ملی با ظریف همکاری داشتم و به‌هم نزدیک بودیم‎.»
‎ ‎
سیدعلی ضیا، تهیه‌کننده و مجری «فرمول یک»: «شورای سیاست‌گذاری چهره مردمی‌سال و مدیر شبکه یک به دلیل شیوع کرونا و مشکلاتی که در ‏کشور پیش آمده، تصمیم گرفتند معرفی قهرمانان و چهره‌های مردمی را به‌سال آینده موکول کنند. از بیست‌وچهارم اسفند تا یکم فروردین ویژه ‏برنامه «فرمول یک» برای تحویل‌ سال را با رویکرد امیدبخشی و شادی برای مردم ایران خواهیم داشت. ان‌شاءالله در‌سال آینده ‏نیز پرتوان در کنار مردم‌مان قرار بگیریم تا چهره مردمی‌سال را معرفی کنیم‎.»


تعداد بازدید :  233