شماره ۱۹۳۲ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
روی خط سینما

  پنجاه‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی «ویزیون دورئل» از چهارم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در شهر نیون سوئیس برگزار می‌شود و فیلم مستند «پروژه ازدواج» در بخش غیررقابتی «عرض‌های جغرافیایی» این رویداد معتبر اروپایی به نمایش درمی‌آید. هدف از برگزاری این بخش، نمایش فیلم‌های مستند خلاق و روز دنیاست.

       مارک والبرگ در حال ساخت مستندی 8 قسمتی درباره خودش برای اچ‌بی‌او است. این خبر کمتر از یک هفته پس از آن منتشر شده که خبر فیلم جدید والبرگ که یک اکشن کمدی با عنوان «اسپنسر محرمانه» در نتفلیکس است، منتشر شد. مارک والبرگ چهل‌وهشت ساله هنرپیشه، تهیه‌کننده، تاجر، مدل، خواننده رپ و ترانه‌نویس آمریکایی است. در زمینه تجارت او مالک رستوران‌های «والبرگرز»، تیم کریکت، مالک یک کارخانه آب نوشیدنی، مالک یک کمپانی تولید لوازم ورزشی، نماینده اتومبیل‌های شورولت و سهامدار است.

       کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای تعطیلی، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. این تولیدات هر کدام به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی www.omid.kpf.ir به‌صورت رایگان در دسترس است.


تعداد بازدید :  345