شماره ۱۹۳۲ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
منهای سینما

  هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فراخوان مسابقه نمایش عروسکی «بچه‌ها و عروسک‌ها مقابل کرونا» را منتشر کرد. در این مسابقه، کودکان با عروسک‌هایی که در خانه دارند نمایش عروسکی اجرا می‌کنند و با ارسال فیلم این اجراها از طریق پیام‌رسان واتس‌اَپ به شماره ۹۳۵۱۰۰۵۹۹۱ در مسابقه شرکت می‌کنند.

  به‌ منظور تهیه کتاب‌های مورد نیاز و خارج‌نشدن از منزل، علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir در قسمت بانک‌های اطلاعاتی و منوی کتابفروشی‌ها به فهرست کتابفروشی‌های سراسر کشور دسترسی پیدا کنند. فهرست کتابفروشی‌ها به تفکیک استان و شهر در سایت خانه‌ کتاب قابل مشاهده است و علاقه‌مندان می‌توانند طی تماس با کتابفروشی مورد نظر خود، کتاب یا کتاب‌های مورد نیاز خود را سفارش دهند.

  خانه تئاتر اعلام کرد که با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری مراسم‌ و یادبودها به دلیل شیوع کرونا، یادبود اینستاگرامی شادروان گلزار محمدی، رئیس انجمن عروسکی خانه تئاتر، را در پیج اینستاگرام خانه تئاتر برگزار خواهند کرد. در این اطلاعیه از تمام دوستان و همکاران این هنرمند دعوت شده است تا ساعت ۲۱ تا ۲۴ پنجشنبه شب با مراجعه به صفحه اینستاگرام خانه تئاتر درباره این هنرمند پیامی را منتشر کنند.

  ویژه‌برنامه تحویل ‌سال شبکه پنج سیما از بیست‌وششم اسفند آغاز می‌شود و هر شب یک کنسرت را به‌ صورت زنده برای مخاطبان نمایش می‌دهد.  این ویژه‌برنامه از بیست‌‌ونهم اسفندماه از ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و تا ۹ صبح روز بعد ادامه دارد. 


تعداد بازدید :  336