شماره ۱۹۳۳ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
روی خط سینما

 نوزدهمین دوره از جشنواره فیلم «ترایبکا» به دلیل شیوع ویروس «کرونا» به تعویق افتاد. قرار بود این جشنواره فیلم از پانزدهم تا بیست‌وششم آوریل برگزار شود. جشنواره «ترایبکا» از ‌سال ۲۰۰۲ به وسیله «رابرت دنیرو» و «جین رُزنتال» در شهر نیویورک و با تمرکز بر سینمای مستقل تأسیس شده است.

 فیلم سینمایی «سازدهنی» به کارگردانی امیر نادری روز شنبه، بیست‌وچهارم اسفند روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد. «سازدهنی» از فیلم‌های موفق سینمای کودک است که پیشتر مدال طلای شهر جیفونی در‌ سال ۱۳۶۹ و جایزه گریفون برنزی و یادبود دومنیکو مکولی را در همین‌ سال از آن خود کرده بود. در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌های کانون، تاکنون فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی»، «هامون و دریا» و «خمره» در پرتال اینترنتی کانون در معرض نمایش قرار گرفته است.

 «تام هنکس» ستاره ‌هالیوودی اعلام کرد او و همسرش «ریتا ویسلسون» هر دو مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. این بازیگر برنده اسکار و شصت‌وسه ساله آمریکایی که هم‌اکنون همراه با همسرش  «ریتا ویلسون» برای بازی در فیلم جدیدش در استرالیا به سر می‌بر،د اعلام کرد که پس از احساس خستگی، بدن درد و تب به همراه همسرش تست کرونا داده و جواب تست هر دوی آنها مثبت اعلام شده است.


تعداد بازدید :  253