شماره ۱۹۳۳ | ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ اسفند
صفحه را ببند
دیالوگ

 مجید کیانی، نوازنده کهنه‌کار سنتور: «مشکلات و معضلات همیشه وجود دارد ولی مهم این است که مشکلات را کنار بزنیم و به این موضوع توجه کنیم که این مشکلات ماندنی نیستند و با همفکری و همکاری می‌توانیم از آنها عبور کنیم. فقط در این میان هنرمندان مهجور واقع می‌شوند که مسئولان باید با تدابیر ویژه زیان‌هایی را که شامل حال هنرمندان می‌شود به حداقل برسانند.»

 شهریار عباسی، داستان‌نویس: «چرا نباید عکس داستان‌نویس ایرانی که کارش را یک نشر معتبر چاپ کرده و از سوی کارشناسان مورد پسند واقع شده، روی بیلبورد باشد؟ این همه عکس هنرپیشه، پفک و کرم روی بیلبوردهاست، چه اشکال دارد 10‌درصد آن هم به عکس نویسنده‌ها اختصاص پیدا کند؟ شهرداری‌ها دست کم به ناشر اجازه بدهند وقتی کتابی را منتشر می‌کند تبلیغی جلوی در مغازه‌اش بزند که این کتاب به‌تازگی منتشر شده، اما همین اجازه را هم نمی‌دهند.»

 حسین مهری، بازیگر سینما و تلویزیون: «آموزش و پرورش باید زمانی که در حال تحصیل بودیم خیلی از نکات بهداشتی و موضوعات دیگر را آموزش می‌داد؛ البته نه‌تنها ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اوضاع همین است و اکنون ما مشاهده می‌کنیم که ماسک احتکار و برخی مواد غذایی بی‌دلیل گران می‌شود که خطر همه اینها از کرونا کمتر نیست. کرونا ویروسی است که می‌گذرد و می‌رود اما برخی اتفاقات بسیار دردآورتر از این ویروس است.»


تعداد بازدید :  299