شماره ۱۹۳۵ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ اسفند
صفحه را ببند
روی خط سینما

 مراسم اهدای تمشک طلایی که هر ‌سال بدترین‌های سینمای جهان را معرفی می‌کند، به دلیل محدودیت‌های کرونایی شهر لس‌آنجلس لغو شد تا بدترین‌های سینما نفس راحتی بکشند. امسال فیلم‌های «گربه‌ها» و «رامبو: آخرین خون» شانس‌های اصلی دریافت عنوان بدترین فیلم ‌سال بودند.
 کمپانی برادران وارنر، ساخت فیلم سینمایی «بتمن» را که از ماه ژانویه تولید آن در لیورپول انگلیس آغاز شده بود، تعطیل کرد. این تصمیم در پی خبر مبتلاشدن تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون در پی فیلمبرداری پروژه «الویس پرسلی» در استرالیا اتخاذ شده و بنابراین کمپانی برادران وارنر به مدت دو هفته تولید فیلم سینمایی بتمن را عقب انداخته است. البته هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری چه زمانی به پایان خواهد رسید و آیا این فاصله دو هفته‌ای در تاریخ اکران آن در‌ سال ۲۰۲۱ تأثیر خواهد داشت یا خیر.
 سفیر جمهوری خلق چین در تهران در حساب توییتری خود از کمک ۲‌میلیون دلاری کارگردان و بازیگر چینی به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد. او نوشت که زو ژنگ کارگردان و بازیگر مشهور چین ۱۵میلیون یوان (معادل ۲‌میلیون و ۱۰۰‌هزار دلار) برای کمک به مردم ایران در مقابله با ‎کرونا اهدا کرده است که ۵۰۰ دستگاه اکسیژن‌سنج خون، ۲۵ دستگاه‌ اکسیژن ساز و یک دستگاه CPR را هم شامل می‌شود.
  تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کوچه ژاپنی‌ها» از توقف تولید این فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.  علی‌اکبر ثقفی گفت:   «قرار بود این فیلم به کارگردانی امیرحسین ثقفی اواخر‌ سال‌جاری جلوی دوربین برود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این پروژه متوقف شد و با توجه به شرایط موجود نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که این پروژه چه زمانی کلید می‌خورد.»


تعداد بازدید :  187