شماره ۱۹۷۲ | ۱۳۹۹ شنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
روی خط سینما

مارک والبرگ درحال مذاکره با نت‌فلیکس است تا به‌عنوان تهیه‌کننده و بازیگر به فیلم جاسوسی «آدم ما در نیوجرسی» بپیوندد. دیوید گوگنهایم، نویسنده «خانه امن» اکنون درحال مذاکره است تا فیلمنامه را گسترش دهد و به نتیجه برساند. استیون لوینسون که ایده داستان را ارایه کرده نیز، در کنار والبرگ از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

کمدی درام هندی «گلابو سیتابو» با بازی آمیتاب باچان چهره سرشناس بالیوود و آیوشمان کورانا دیگر بازیگر درجه یک بالیوودی از ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) به صورت مستقیم در «آمازون پرایم» در دسترس قرار می‌گیرد. آمیتاب باچان که ۵۱‌سال در صنعت فیلمسازی هند حضور داشته، برای نخستین‌بار با فیلمش وارد یک پلتفرم دیجیتال شده است. این فیلم قرار بود در ماه آوریل در سینماها اکران شود، به دلیل شیوع کرونا این امکان را از دست داد.

لوکا گوادانینو کارگردان «مرا با نام خودت صدا کن» برای بازسازی فیلم «صورت زخمی» که فیلمنامه آن متعلق به برادران کوئن است، انتخاب شد. البته ایتن و جوئل کوئن آخرین بازنویسی فیلمنامه را انجام داده‌اند و لوکا گوادانینو برای کارگردانی بازسازی فیلم انتخاب شده است. گوادانینو تا به‌حال کارگردانی فیلم‌های معتبری را انجام داده و به تازگی هم بازسازی فیلم ترسناک «سوسپیریا» را برای آمازون انجام داده است.

در پی انتشار نامه اعتراضی خانه سینما، خطاب به حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی و هشدار این نهاد صنفی درباره احتمال تشدید کشمکش‌ها بر سر حواشی به ‌وجود آمده پس از برگزاری نخستین نشست شورای صنفی اکران، حالا او در توییتی بر اهمیت «نهادهای مدنی» از نگاه دولت و سازمان سینمایی تأکید کرده و نوشته است که شورای صنفی نمایش قرار نیست به جز خانه سینما در مکان دیگری تشکیل شود و این نگرانی و دو قطبی‌سازی با یک خبر نادرست درحال رخ‌دادن است.

یک بازی جدید بر پایه فرنچایز سینمایی «ترول ‌هانترز» محصول نت‌فلیکس به ‌زودی و در پاییز ۲۰۲۰ روی پلتفرم‌های کنسول و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی اکشن ماجراجویی بر پایه مجموعه انیمیشن‌های فانتزی «ترول‌ هانترز: داستان‌های آرکیدیا» ساخته گی‌یرمو دل‌تورو ساخته شده است. بازیگران سریال اصلی یعنی امیل هرش، چارلی سکستون، لکسی مدرانو و دیوید بردلی همچنین مسئولیت صداپیشگی شخصیت‌های خود را در بازی برعهده دارند.

 


تعداد بازدید :  295