شماره ۱۹۷۳ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
مکث

فرمان دوچرخه در پای دختر 10ساله
[شهروند] دختر دوچرخه‌سوار پس از آنکه تعادلش را از دست داد، به زمین افتاد و در اتفاقی نادر، فرمان دوچرخه داخل ران پایش فرو رفت. این حادثه ساعت 20 و 30دقیقه جمعه‌شب در اتوبان اشرفی اصفهانی بعد از اتوبان نیایش رخ داد. رهگذران در این خیابان پس از مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به 125 اطلاع دادند و نیروهای آتش‌نشانی بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند. مهدی حیدری، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به این حادثه گفت: «دختربچه ۱۰ساله‌ای درخیابان مشغول دوچرخه‌سواری بود که به علت تعادل‌نداشتن در حفظ دوچرخه، به یک‌باره زمین خورد و فرمان دوچرخه به ران پای این نوجوان فرو رفت. آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه، ایمن‌سازی‌های اولیه را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات ویژه امدادونجات، قسمتی از فرمان دوچرخه را برش داده و پای دختر مصدوم را آزاد کردند.»به گفته او، در ادامه این عملیات، درحالی ‌که قسمتی از فرمان دوچرخه همچنان در قسمت ران پای مصدوم گیر کرده و باقی مانده بود، برای خارج‌کردن کامل فرمان و ادامه درمان و اعزام به بیمارستان، او به عوامل اورژانس سپرده شد.


عامل تیراندازی به سوی مردم در دام پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با اسلحه شکاری پران به سوی ‏مردم تیراندازی می‌کرد‎.‎سرهنگ حسین براری دراین‌باره گفت: «پس از وقوع چند تیراندازی به سوی مردم شهر کوزران از سوی فردی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. مأموران پاسگاه کوزران با ‏تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی ‏نسبت به دستگیری او اقدام کردند‎.»هنوز علت و انگیزه این فرد از شلیک‌های بی‌هدف با اسلحه شکاری در اماکن عمومی به درستی ‏روشن نیست؛ با وجود این، به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه این فرد پس از تشکیل و ‏تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و یک قبضه سلاح شکاری پران نیز از او کشف و ضبط شده ‏است.

‎ ‎
غرق شدن «آرام» در رودخانه «گادر»‏
[شهروند]پسر جوانی در اشنویه غرق شد. این جوان بیست‌وپنج‌ساله درحالی که قصد عبور از رودخانه «گادر» ‏را داشت، دچار حادثه شد و به دلیل شدت زیاد جریان آب غرق شد‎.رحمان نالوسی، بخشدار نالوس اشنویه درباره جزئیات این حادثه گفت: «جوان بیست‌وپنج‌ساله اهل این ‏شهرستان به نام «آرام مولودی» حوالی ساعت 9و30دقیقه جمعه شب در نزدیکی روستای ‏‏«پی‌قلعه» سوار بر اسب قصد عبور از عرض این رودخانه را داشت که به علت شدت جریان آب به ‏داخل رودخانه سقوط کرد و غرق شد‎.»به گفته او به محض اطلاع از وقوع این حادثه، امدادگران هلال‌احمر با چهار تیم، در محل حضور ‏یافتند و عملیات امدادونجات را آغاز کردند. اماپس از چند ساعت تلاش امدادگران و روستاییان در ‏امتداد این رودخانه، جنازه این فرد چند کیلومتر دورتر از محل حادثه پیدا شد‎.


مرگ خانواده 5 نفره در بندرعباس
[شهروند]تصادف پژو پارس با پژو ۴۰۵ در جاده روستای مغ‌احمد در غرب بندرعباس پنج نفر را به کام ‏مرگ کشاند.‏حوالی ساعت ۲۲و۳۰دقیقه جمعه شب در اثر برخورد شدید میان پژو ۴۰۵ با پژو پارس در ‏ورودی جاده فرعی روستای مغ‌احمد از توابع بندرعباس، پنج نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند‎.در این سانحه دلخراش که در ورودی جاده این روستا و در ۴۷کیلومتری غرب این شهرستان رخ ‏داد، یک نفر از سرنشینان در محل حادثه جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر به بیمارستانی در ‏بندرعباس اعزام شدند. اما این افراد هم در پی شدت جراحات وارده در بیمارستان جان‌شان را از دست ‏دادند‎.به گفته پلیس راه استان هرمزگان، این تصادف در پی ورود با سرعت بالا از جاده فرعی به اصلی رخ ‏داده است.‏


تعداد بازدید :  276